Het is een beetje als Zorra van vorig jaar, alleen was die vele malen leukerquote:
Spanje heeft andere kredieten bij de EBU dan Finland, zoiets zal het vast zijn.quote:
Vleugje Shakiraquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:34 schreef matthijst het volgende:
J-Lo / Beyoncekopie gaaaaap.
Podium doen ze wel leuke dingen mee.
Flauwquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Spanje heeft andere kredieten bij de EBU dan Finland, zoiets zal het vast zijn.
Jawel hoorquote:
Twee keer op rij zelfs! Wel meer dan een halve eeuw geledenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft Spanje überhaupt ooit gewonnen?
Voetbalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In Spanje draag je zoiets omdat je het anders veel te warm krijgtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Spanje heeft andere kredieten bij de EBU dan Finland, zoiets zal het vast zijn.
Er zitten vaak wel goede inzendingen bij.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik hou normaal van de Oekraïnse inzendingen maar met deze van dit jaar heb ik echt núl komma nul.
In de tijd dat je grootouders nog jong waren.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens de Belg haalt Oekraïne de finale ook wel als ze een slak sturen met een dom hoedje opquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik hou normaal van de Oekraïnse inzendingen maar met deze van dit jaar heb ik echt núl komma nul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |