Kan het ook even wat minder?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt daarom al dat tuig van daar hier al heel de week lopen kutten?
Dat is wel matigquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn normale is er blijkbaar niet
Maar wel balen want bij deze moet ik opeens langs. Normaal doen we dat gewoon via de mail of ze belt me. Scheelt een hoop gedoe en energie.
Nu mijn vader maar weer gevraagd of die me wil brengen..
Deuren zijn ook duurquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 28k max. Maar moet nog even kijken, want heb nu voor de deuren aluminium omdat je dan vrije keuze in kleuren hebt, maar is wel gelijk 3k duurder
Nee, de artiest is Gabry Ponte en die zat in EIffel 65quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht alleen de persoon die het liedje heeft geschreven.
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel matigMaar hopelijk luistert die dan wel naar je ipv dat die je wegwuift omdat die geen zin heeft om zich in te lezen
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deuren zijn ook duur
Hoe zit dat met de kou met aluminium? Mijn aluminium schuifpui was een ijsmuur in de winter want dat ding was 1 grote koudebrug.
quote:
Misschienquote:
Is net begonnen eerste liedje moet nog beginnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:04 schreef kree het volgende:
dik afgeleid weer met andere belangrijke dingen, Euhm songfestival was begonnen denk?
iemand samenvatting?
Zou het maar doenquote:
owh oke dan zet ik de tv nog ff aanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is net begonnen eerste liedje moet nog beginnen.
Er is ook een sc voor esf als je wil kletsen daaroverquote:
En anders gewoon je eigen huisarts eisen, tenzij die langdurig niet aanwezig is natuurlijkquote:
Ja dat staat er niet bijquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders gewoon je eigen huisarts eisen, tenzij die langdurig niet aanwezig is natuurlijk
weet ik maar ga het wss niet tot eind volgen tochquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook een sc voor esf als je wil kletsen daarover
Moet je maandag maar even navragen danquote:
Ik ook niet hoor even tot half 10 en dan tegen 22.15 naar Nederland kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar ga het wss niet tot eind volgen toch
Sorry, ik vind dit een beetje een dromerige postquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
hele andere vraag, ik wil zo'n quiz maken zoals de tina vroeger had
dus dat je van die vreselijke vragen beantwoord en je dan als uitkomst krijgt je was meeste A dus dan ben je een dromer
ja, snap je wat ik bedoel?
maar dan online zodat de computer zegt wat je bent
maar waar vind ik een site die dat doet? ik kom alleen maar opties tegen waar een vraag leidt tot een antwoord dat waar moet zijn, niet dat ik er een waarde aan kan hangen van dit antwoord is type 1
BuzzFeed?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
hele andere vraag, ik wil zo'n quiz maken zoals de tina vroeger had
dus dat je van die vreselijke vragen beantwoord en je dan als uitkomst krijgt je was meeste A dus dan ben je een dromer
ja, snap je wat ik bedoel?
maar dan online zodat de computer zegt wat je bent
maar waar vind ik een site die dat doet? ik kom alleen maar opties tegen waar een vraag leidt tot een antwoord dat waar moet zijn, niet dat ik er een waarde aan kan hangen van dit antwoord is type 1
ja in principe, maar wil m zelf makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
bedankt voor deze toevoegingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dit een beetje een dromerige post
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja in principe, maar wil m zelf maken
kan dat daar?Ah je hebt het al gevonden, maar kan idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |