Ik heb niet alles laten doen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ga denk ik om 22.15 vanuit bed even op mijn telefoon naar Claude kijken en dan weer uitzettenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet alles laten doen heOh daar heb je hier wel een bordje biefstuk en een colaatje voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Staat de popcorn ook klaar?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga er ook zo voor zitten...![]()
Wie?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga denk ik om 22.15 vanuit bed even op mijn telefoon naar Claude kijken en dan weer uitzetten
Claudequote:
Nee. ik ga zo kippeling in de airfryer doenquote:
Mijn zoon zegt net dat die van NL isquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet alles laten doen heJa hier zijn het 13 ramen en 2 deurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik ga zo kippeling in de airfryer doen
die zingt een frans liedje voor nederlandquote:
Ja want zo is het levenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die zingt een frans liedje voor nederland
Hoezo wordt je nou weer opgezadeld met de vervangerquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
Heb een afspraak gemaakt voor maandag bij xe huisarts
Hopelijk heeft die vervangend arts zich dan ingelezen en komt ie met iets beters dan
"ik ben niet bekend met dit middel dus ik wil je eerst zien"
Wat een Claudevioolquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dus niet zo gek dat het dan zooooooveel geld isquote:
Mijn normale is er blijkbaar nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo wordt je nou weer opgezadeld met de vervanger
Ik ben er inmiddels achter.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En een beetje Engels.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter.
Frans? O dat klinkt wel leuk
Ik heb ook niks gezien nog. Maar ik volg wel het nieuwsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn zoon zegt net dat die van NL is
Ik heb niks gezien vantevoren dus dat wist ik niet
Ik dacht alleen de persoon die het liedje heeft geschreven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Essnhills
Voor San Marino doet iemand mee van Eiffel 65
IM BLUE DABABADEEE
Nee 28k max. Maar moet nog even kijken, want heb nu voor de deuren aluminium omdat je dan vrije keuze in kleuren hebt, maar is wel gelijk 3k duurderquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dus niet zo gek dat het dan zooooooveel geld is
Volgens mij kun je niet voor zo'n hoog bedrag lenen bij het warmtefonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |