SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbenul.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:20 schreef Roesjesjager het volgende:
Die moeten ook maar allemaal voor Monaco uitkomen bij sportwedstrijden. Niks geen olympische plek binnen Nederland. Laat de Monaco homo's maar allemaal vechten om een klein plekje om te mogen gaan.
Klacht: atleten die graag bij Monaco horen, maar dan wel onder bijvoorbeeld Nederlandse vlag gaan sporten en een Nederlandse plek innemen.
Waarschuwing: graag geen posts over Max Verstappen dat is geen atleet.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:30 schreef opgebaarde het volgende:
Ik wil het stiekem toch over Max Verstappen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onbenul.
En 'homo' is geen scheldwoord. Idioot.Kunnen jullie niet lezen? Autootje rijden is geen sport.quote:
Kan jij niet lezen? Onbenul. 'Autootje rijden' op dat niveau vereist meer spieropbouw en fitheid dan jij ooit zult hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:44 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie niet lezen? Autootje rijden is geen sport.
Jij bent een darter hé.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:44 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie niet lezen? Autootje rijden is geen sport.
Sorry maar dat maakt auto rijders geen atleten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen? Onbenul. 'Autootje rijden' op dat niveau vereist meer spieropbouw en fitheid dan jij ooit zult hebben.
Je weet helemaal NIETS van 'autootje rijden'. Is op zich geen probleem. Maar als je jezelf wil etaleren als iemand zonder het minste benul van autosport en jezelf onsterfelijk belachelijk wil maken moet je vooral zo doorgaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:53 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Sorry maar dat maakt auto rijders geen atleten.
Caleb Dressel is een atleet.
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/AamGBM3zFCT9.ZSLJefUEw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQ3NA--/https://media.zenfs.com/e(...)788b14ba9]afbeelding[/url] ]
Caleb is snel in het water waar dan ook. F1 debieltjes moeten het meer van de auto hebben dan van henzelf. Denk je dat Caleb Dressel opeens slechter wordt in een ander zwempak? Nee, Caleb Dressel is snel waar dan ook.
Waarom zou je zo’n goddelijk lichaam hebben als je er alleen andere homos mee aantrekt?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:53 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Sorry maar dat maakt auto rijders geen atleten.
Caleb Dressel is een atleet.
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/AamGBM3zFCT9.ZSLJefUEw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQ3NA--/https://media.zenfs.com/e(...)788b14ba9]afbeelding[/url] ]
Caleb is snel in het water waar dan ook. F1 debieltjes moeten het meer van de auto hebben dan van henzelf. Denk je dat Caleb Dressel opeens slechter wordt in een ander zwempak? Nee, Caleb Dressel is snel waar dan ook.
[ afbeelding ]
Sorry, ik vind zwemmen leuk. Ik zwem graag. Zwemmen is vooral techniek, en daarnaast moet je ook nog eens spieren hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet helemaal NIETS van 'autootje rijden'. Is op zich geen probleem. Maar als je jezelf wil etaleren als iemand zonder het minste benul van autosport en jezelf onsterfelijk belachelijk wil maken moet je vooral zo doorgaan.
Caleb Dressel is hartstikke hetero. Die is geboren in Amerika en woont daar ook gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:57 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Waarom zou je zo’n goddelijk lichaam hebben als je er alleen andere homos mee aantrekt?
Ik zwem graag, vlinderslag en krauwel, soms rugslag.quote:
Je plaat blijft hangen onbenul..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:00 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Sorry, ik vind zwemmen leuk. Ik zwem graag. Zwemmen is vooral techniek, en daarnaast moet je ook nog eens spieren hebben.
Formule 1 heeft niks met sport te maken.
[..]
Caleb Dressel is hartstikke hetero. Die is geboren in Amerika en woont daar ook gewoon.
De belasting ontduiken die naar Monaco gaan zijn homos.
Die van jou ook, ik zou zeggen trek je lekker af op die max verstappen poster.quote:
Je zou je eens verdiepen in een andere sport dan je geliefde zwemmenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:02 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Die van jou ook, ik zou zeggen trek je lekker af op die max verstappen poster.
Alleen omdat jij en een select groepje idioten dat als een soort zien, maakt het nog geen sport.
Het heeft geen eens historie. Worstelen, boksen, speerwerpen, zwemmen etc hebben allemaal historie.
Ik benoem toch sporten als worstelen, boksen... Ik benoem genoeg sporten met een rijke historie. De borstkrauwel komt voort uit andere culturen waar volkeren moesten zwemmen om te overleven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zou je eens verdiepen in een andere sport dan je geliefde zwemmen
Welke olympische sporters zijn dit dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:20 schreef Roesjesjager het volgende:
Die moeten ook maar allemaal voor Monaco uitkomen bij sportwedstrijden. Niks geen olympische plek binnen Nederland. Laat de Monaco homo's maar allemaal vechten om een klein plekje om te mogen gaan.
Klacht: atleten die graag bij Monaco horen, maar dan wel onder bijvoorbeeld Nederlandse vlag gaan sporten en een Nederlandse plek innemen.
Waarschuwing: graag geen posts over Max Verstappen dat is geen atleet.
Wielrenners bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Welke olympische sporters zijn dit dan?
Ik kan me alleen maar tennissers bedenken maar dat zijn sowieso falers die nooit gaan winnen op de os.
Wonen die ook in Monaco ja?quote:
Ik zou op dit soort figuren niet zo enorm happen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onbenul.
En 'homo' is geen scheldwoord. Idioot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |