quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
Roma, Peter, Perla, Robert, John, Maudy, Floris, Manon, Julia en El Che zaten in elke geval de promo
[ afbeelding ]
En Justin is een kaartenbakkert (Alleskunner en Million Dollar Dessert).El Che en John uit Million Dollar IslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, en El Che deed ook met Alleskunner mee. Radek was in LLDL te zien en Maudy won ooit een leuk bedrag in de kinderversie van Weekend Millionairsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:41 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
El Che en John uit Million Dollar Island
Zou ook nog kunnen ja. Hij zei 'iemand die hier al is geweest'quote:
Of iemand die op bezoek is geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen ja. Hij zei 'iemand die hier al is geweest'
Jeffquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen ja. Hij zei 'iemand die hier al is geweest'
Ik denk dat je iig de deelnemers kan skippen die er uit gestemd zijn. Maar meer degene die door omstandigheden weg moesten. Zo is Robert ook terug gekomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ik scroll even door de lijst oud deelnemers.. eindeloos en de keuze voor casting is ook eindeloos zoveel sukkels jankmuilen en tyfuslijers om uit te kiezen
Die moest voor zijn kind zorgenquote:
Ruim de helft van die uitzichtloze rij afvallers zijn vrijwillige weggepesters en jankerige opstappers..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je iig de deelnemers kan skippen die er uit gestemd zijn. Maar meer degene die door omstandigheden weg moesten. Zo is Robert ook terug gekomen.
Ik bedoel door ziekte/blessure of omstandigheden thuis, die jankend naar huis gaan en vrijwillig zijn hoop ik ook niet meer welkom.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ruim de helft van die uitzichtloze rij afvallers zijn vrijwillige weggepesters en jankerige opstappers..
Dat is altijd het probleem met kijken, als je niet kijkt kun je ook geen commentaar geven.. en als je wel gekeken hebt staat je mening geven gewoon vrij, dat die mening niet bevalt staat los van de inhoudquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:50 schreef Ippies het volgende:
[..]
Moet dit nou zo grof? Ik heb wel respect voor Floris. Ik hoor alleen maar negativiteit bij je, je bent niet verplicht te kijken. Dat weet je hè?
Fijne avond kerel. Ik ken weinig mensen die zo negatief zijn en toch iets blijven volgen. X Kusjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:00 schreef freaky40 het volgende:
Maar gast, ik heb jou hier verder nog nooit gezien hier. Jij komt hier alleen om even te trollen en andere van repliek te geven begrijp ik ja?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:03 schreef Ippies het volgende:
[..]
Fijne avond kerel. Ik ken weinig mensen die zo negatief zijn en toch iets blijven volgen. X Kusje
Ik vind de termen als “idiote staatmongool” en “ziekte-leijer” niet echt bepaald een mening hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is altijd het probleem met kijken, als je niet kijkt kun je ook geen commentaar geven.. en als je wel gekeken hebt staat je mening geven gewoon vrij, dat die mening niet bevalt staat los van de inhoud
Ik zie daar geen probleem het is ook een uiting van ongenoegen over een deelnemer zoals wel vaker gebeurt, daar gaat iedereen anders mee omquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:05 schreef Ippies het volgende:
[..]
Ik vind de termen als “idiote staatmongool” en “ziekte-leijer” niet echt bepaald een mening hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |