hoe bedoel je? Met rauw vlees dat ze dan voor je bereiden. Of zo'n grote spies waar ze dan voor je af snijden ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder "woest grote beef ribs" verstaat maar er zijn wel van die restaurants die aan je tafel komen met stukken vlees.
ik vond het niets, maar dat ligt aan mij
Rare zin ditquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben zeer zeker geen fan van Joost, die niet iedereen is fan van Joost in KSC
tot vorig jaar kon ik nog wl lachen met joost en vond ik zijn liedjes nog wel aardig, maar vorig jaar heb ik wel een beetje een hekel aan hem gekregenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben zeer zeker geen fan van Joost, die niet iedereen is fan van Joost in KSC
Dit was een eenmalig iets hoop ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt ergens wel chill als je dingen zo snel vergeet, maar is vaker nadelig dan chill gok ik. En niks ernstigs hopelijk?
Mijn denkbeeldige kat wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
doen jullie katten dit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nee, doet die nooit bij mij helaas.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
doen jullie katten dit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ah, ja dat klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm dat herken ik niet zo. Wel dat ze natuurlijk vooral showen wat in hun straatje past, maar wil niet zeggen dat het allemaal flash dingen zijn die ze laten zien.
Als het bij de stijl past van de artiest zijn ze zeker bereid jouw eigen ideeën om te zetten. Misschien dat ze er nog een eigen draai aan willen geven, maar dat zou je moeten overleggen.
Die schijnen pijnlijk te zijn. Full colour? En welk formaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dudor ik ga een tattoo nemen die op mn ribben moet komen, nee ik wist ook niet dat we dit gingen doen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Essiequote:
Die heeft ze alquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks heeft Crack allemaal plakplaatjes
Hmm, hopelijk snel wat beterquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit was een eenmalig iets hoop ik.
En nee hoor een oxazepammetje in combinatie met al wat vermoeidheid.
Geen kleurquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die schijnen pijnlijk te zijn. Full colour? En welk formaat?
[..]
Essie
[..]
Die heeft ze al
Nee voorlopig niet hoor. Heb het al druk zat met mijn nijnen.quote:
Ik heb ook kleintjesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk snel wat beter
[..]
Geen kleur
Formaat, ja groot voor mij, niet voor jou![]()
ik stuur je een fotootje door
Heb je konijntjes?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee voorlopig niet hoor. Heb het al druk zat met mijn nijnen.
Een grote en een kleintje.quote:
en ook groot, al kan het altijd groterquote:
die zijn niet sparequote:
Ik zie nu voor me dat ik spareribs bestel en ze dan aan tafel het vlees voor me eraf snijden en de ribs weer meenemenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Met rauw vlees dat ze dan voor je bereiden. Of zo'n grote spies waar ze dan voor je af snijden ofzo?
dat bedoel ik niet
Geen idee wat het is maar dat klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil naar zo'n bbq restaurant waar je van die woest grote beef ribs kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |