Ik heb al 3 wikkeljurken, 1 pina, 3 rokken en 2 blouses van zequote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik weet wat het moet kosten, ik twijfel ook nog steeds (maar dan uiteraard stemmig zwart).
Maar kink lust je ook niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh ik dacht de kink sc
Maar ik lust geen koffie, dus pas hier goed tussen
Ja, want Het Incident (om het maar even gekscherend te zeggen) was na een oefenshow of juryshow toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Er was toen nog niet zeker of hij gediscwalificeerd zou worden.
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, want Het Incident (om het maar even gekscherend te zeggen) was na een oefenshow of juryshow toch?
Geen koffie lustenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh ik dacht de kink sc
Maar ik lust geen koffie, dus pas hier goed tussen
Goeie collectie.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al 3 wikkeljurken, 1 pina, 3 rokken en 2 blouses van ze
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie collectie.
Ik twijfel vooral omdat ik er echt nog wat gewicht af wil en dat scheelt wel een maat. Da's dan weer net wat prijzig.
Ik heb jou daar wel leren kennenquote:
ik DM je mijn IBANquote:
Oooh, ik dacht dat het na de halve finale was. Het is allemaal niet zo goed blijven hangen bij mij.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, want Het Incident (om het maar even gekscherend te zeggen) was na een oefenshow of juryshow toch?
wie?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat het na de halve finale was. Het is allemaal niet zo goed blijven hangen bij mij.
Minder goed als het songfestival 25 jaar geleden, met Linda Wagemakers
met die jurk waar ineens mensen onder vandaan kwamen...quote:
Lolwat, dat heb ik gemist toen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
met die jurk waar ineens mensen onder vandaan kwamen...
en dat je moest zappen naar de Belg voor de rest van de uitzending
Ok, Linda Wagenmakers, was de n vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Haha ja die jurk! Al kan ik het liedje ook nog wel herinneren, maar denk de meeste Nederlandse inzendingen nog welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
er gaat geen belletje rinkelenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, Linda Wagenmakers, was de n vergeten.
Met die mooie jurk!
Ik ben een zeikerd, ik ben bij mezelf niet gecharmeerd van de butterfly mouwen die ze hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Wikkeljurken daarom vaak
zoals?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Er komen ook wel eens dingen onder mijn jurken vandaan
Ook genoeg zonder max-petje hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het debieltje ja. Degene waar alle Max-petjes tegenaan schoppen met zijn allen. Hebben ze eindelijk eens een groepsgevoel in hun leven. lol.
Dat zilveren pakkie wist ik nog wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
ergens rond 1:50
Oh ja de butterfly mouwen is ook niets voor mij nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een zeikerd, ik ben bij mezelf niet gecharmeerd van de butterfly mouwen die ze hebben.![]()
Ach, blijft leuk windowshoppen ook.
veel T, wordt het brood minder droog vanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Bestelling geplaatst. Ik leef de rest van de maand op droogbrood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |