Je bent ongeveer halverwege Shetland en de Faroer. We zijn allemaal jaloers!quote:Op maandag 12 mei 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles gaat eerst even slapen. Tot morgen weer allen
De merknamen zijn natuurlijk wel meer toegankelijk (Nasonex is er een van bijvoorbeeld.) Ik vind het wel charmant als mensen de generieke naam gebruikenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezondheid.
Waarom heet die rotzooi niet gewoon Poll-ex of zo?
Same here; tegenwoordig oogdruppels & neusspray erbij en dan red ik het zelfs in ZuidHolland bij mijn moeder (waar het natuurgebied waarin zij woont echt veeeeel meer pollen oplevert dan mijn Friese weiland)quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik gebruik cetirizine, iedere ochtend braaf, maar heb al een tijdje het idee dat het na een uur of 12/16 niet meer werkt.
Mijn man slikt het twee keer per dag.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik gebruik cetirizine, iedere ochtend braaf, maar heb al een tijdje het idee dat het na een uur of 12/16 niet meer werkt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:34 schreef Lonaa het volgende:
1 pilletje savonds slaap er ook heerlie op😁quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn man slikt het twee keer per dag.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Even lunchen bij Paname. Centrum gezien, Tinganes, Skansin, het nationaal museum inclusief het openluchtmuseum. En de Svartifoss waterval. Totaal kid-infested maar jammer dan. 14.116 stapjes, nog steeds meer dan een uur voordat ik mijn hotelkamer in mag. Nu honger dus kom maar op met die menukaart.
Ik ook indien nodig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn man slikt het twee keer per dag.
Veel plezier daar!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Even lunchen bij Paname. Centrum gezien, Tinganes, Skansin, het nationaal museum inclusief het openluchtmuseum. En de Svartifoss waterval. Totaal kid-infested maar jammer dan. 14.116 stapjes, nog steeds meer dan een uur voordat ik mijn hotelkamer in mag. Nu honger dus kom maar op met die menukaart.
Ja weet ik. Maar soms is het gewoon handig als je informatie wilt overbrengenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wel mooi dat "fossur" (of foss) waterval betekent.. lekker dubbel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |