SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dus je had me gewoon kunnen helpenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ok ok toegegeven dat ik niet van die mooie rode vlechtjes heb...![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kun je ook een boom snoeien?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ok ok toegegeven dat ik niet van die mooie rode vlechtjes heb...Smile, it's free therapy.![]()
Aan de schoenen zelf ligt het niet, het komt door de andere zooltjes, dan zit je voet net ff wat andersquote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef StevenHyde het volgende:
Voor mij idd ook een reden om bepaalde merken schoenen te vermijden. Ook weleens dikke blaren op mijn hakken gehad. Heb best wel een uitstekende achillespees, dus al best snel daar drukplekken bij verkeerd schoeisel.Misschien wennen m'n voeten er wel aan, en moet eigenlijk toch nieuwe wandelschoenen
![]()
![]()
Pippiquote:Op maandag 12 mei 2025 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
Je mag gewoon rode vlechtjes in doen hoor
maakt me niet uit![]()
![]()
Ik word blij van jouw inclusiviteitquote:Op maandag 12 mei 2025 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
Je mag gewoon rode vlechtjes in doen hoor
maakt me niet uitBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kan die boom niet weg gehaald worden of kleiner gemaakt worden?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb geen zon meer in mn tuin nu. Hij is net weg![]()
Stomme boom van de gemeente is te groot die gijzelt de zon"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kanquote:![]()
Pippi was echt leuk
Smile, it's free therapy.![]()
Jaaaquote:Op maandag 12 mei 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan![]()
Pippi was echt leuk![]()
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik word blij van jouw inclusiviteit![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb 'last' van 2 bomen.. 1 is van de gemeente en 1 is een joekel van een boom en die is van mijquote:Op maandag 12 mei 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan die boom niet weg gehaald worden of kleiner gemaakt worden?![]()
Ding moet gesnoeid worden. Is veel te groot voor een woonwijkboom.Smile, it's free therapy.![]()
Ook niet voor een waterfiets?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:05 schreef StevenHyde het volgende:
Een boomknuffelaar schijnt ook weleens te helpen (not me)
#durftevragenSmile, it's free therapy.![]()
Jij weet zelf t antwoord al!quote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook niet voor een waterfiets?
#durftevragenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mijn dochter is deze week jarig, dus ik ga iig al minimaal 1x friet/patat en frikandellen eten deze week![]()
![]()
![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah kijk, een nieuw slachtoffer gevonden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
patatquote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter is deze week jarig, dus ik ga iig al minimaal 1x friet/patat en frikandellen eten deze week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien toch eens na vragen bij de gemeente. En de andere boom laten snoeien door een hovenierquote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb 'last' van 2 bomen.. 1 is van de gemeente en 1 is een joekel van een boom en die is van mij![]()
Ding moet gesnoeid worden. Is veel te groot voor een woonwijkboom.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: