Ja dat is toch vlakbijquote:Op maandag 12 mei 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kaaswinkel zit op 26km hier vandaan
Een half uur met de auto of een uur met het OV noem ik niet echt om de hoekquote:
Dan rijdt dat OV ook langzaam.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een half uur met de auto of een uur met het OV noem ik niet echt om de hoek
Oh, ik welquote:Op maandag 12 mei 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een half uur met de auto of een uur met het OV noem ik niet echt om de hoek
Klopt muizen doen alleen maar gek. De uitspraak is niet voor niets: zo gek als een muisquote:
Neuh, meerdere overstappen. Dat kost tijdquote:
Mijn bereik is niet zo ver meer hequote:
Oh dacht dat het zo gek als een deur wasquote:Op maandag 12 mei 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt muizen doen alleen maar gek. De uitspraak is niet voor niets: zo gek als een muis
Ik doe de deur dichtquote:Op maandag 12 mei 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat het zo gek als een deur was
Nee das waarquote:
Het is al lang verleden tijdquote:
Elk nadeel hep zijn voordeelquote:Op maandag 12 mei 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee das waarMaar dan hoef je dus gelukkig niet naar Skagen waar ze alles met een harde K uitspreken
Nee in Skagen skaven ze met een skaafquote:Op maandag 12 mei 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet bij Skagen steeds denken aan Skaven.
Ik zocht op Westfriese kaas en kreeg dit als resultaat naast een hoop Friese kazen natuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer dat ie hillegaar in Scagen zit
Ik las Thuisbezorgd en snapte er niks vanquote:Op maandag 12 mei 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
Ah top Thuiszorg komt nu ook minder vaak langs. 🙌🏼 Deze week niet tijdens de Songfestivalavonden haha en in het weekend sowieso niet meer.
Nee dat was eerder vanavond.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las Thuisbezorgd en snapte er niks van
Thuiszorg bezorgd.quote:
mooi zo, kan ik 'm in elkaar slaanquote:Op maandag 12 mei 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik durf eigenlijk inmiddels ook wel met 100% zekerheid te zeggen dat de ontsteking eruit gaat want het lijkt er al bijna uit te zijn. Die vrouw dacht daar hetzelfde over.
Nee ik moet nog wel de komende tijd voorzichtig doen met mijn vinger.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi zo, kan ik 'm in elkaar slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |