Ome Serhat (quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat het hoger eindigen dan ome Serhat als het de finale haalt?
Die reactie van Jan Smit toen Serhat doorging naar de finalequote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ome Serhat () werd 19e in de finale en dat was volgens mij het allerbeste resultaat ooit voor San Marino op Eurovisie. Ik gun ze dat ze nu nog wat hoger komen. Want ze zijn altijd zo lekker enthousiast en eerlijk is eerlijk, ik was Tutta l'Italia na 1236 keer gehoord te hebben als tune van Sanremo dit jaar nog steeds niet zat dus wat mij betreft mag het hoger eindigen!
Die 12 kunnen ook prima naar Oekraïne of Estland gaan. Dat vind ik erg lastig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:20 schreef NLpop het volgende:
Italië stemt mee, dat is al meteen 12 punten voor San Marino. Bij de borderline qualifiers kunnen die 12 punten het verschil maken. Ik denk dat hierom Slovenië en IJsland iets lager dan San Marino in de voorspellingen staan.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen de 12 punten naar Israël. Volgens mij zat San Marino ook in die semi.
Ja idd, maar Israël zit nu in de andere semi. Er kan natuurlijk van alles gebeuren. Soms is er een shock no-qualifier. Vorig jaar België, Polen, waarvan mensen (en bookmakers) vooraf dachten dat die het zouden halen. Zo zijn er meer. Kan vanavond ook gebeuren. Maar wie? Sommigen speculeerden afgelopen week Nederland. Maar veel van hen vonden C'est la vie al vanaf het begin niet leuk, en grepen de rehearsal snippet aan om dat te herhalen. Misschien Noorwegen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die 12 kunnen ook prima naar Oekraïne of Estland gaan. Dat vind ik erg lastig.
Sowieso zou ik voor de rest van Europa niet weten waar San Marino 'echte' punten (dus niet een verdwaalde 1 of 2) vandaan moet halen.
Ja, Noorwegen is voor een 'zekere' qualifier nogal overrated. Die kunnen niet te veel laten liggen in Noordwest-Europa, want IJsland gaat ook wel punten pakken. En met Spanje, Zwitserland, België en Nederland die meestemmen heeft Portugal ook al een heel behoorlijke basis van 25-30 punten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:30 schreef NLpop het volgende:
[..]
[..]
Ja idd, maar Israël zit nu in de andere semi. Er kan natuurlijk van alles gebeuren. Soms is er een shock no-qualifier. Vorig jaar België, Polen, waarvan mensen (en bookmakers) vooraf dachten dat die het zouden halen. Zo zijn er meer. Kan vanavond ook gebeuren. Maar wie? Sommigen speculeerden afgelopen week Nederland. Maar veel van hen vonden C'est la vie al vanaf het begin niet leuk, en grepen de rehearsal snippet aan om dat te herhalen. Misschien Noorwegen?
Bij stap 3 besef ik me al dat dansen niks voor mij isquote:
Maar ik ben trots op je dat je het geprobeerd hebt!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij stap 3 besef ik me al dat dansen niks voor mij is
Ik denk dat dit mij ook het meeste stoort, heel pretentieus gaan doen over een basic popliedje geschreven door een commercieel team. Het is niet erg als je zo'n liedje kiest, maar doe dan ook niet alsof het enorme diepgang heeft en de gang van het leven symboliseert (en ook nog op een manier die niemand begrijpt).quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:38 schreef CityPigeon het volgende:
Toch baal ik ervan dat we weer voor het artistieke donkere hoekje gaan ipv voor een lekkere stoot energie en veel kleur. Dit nummer had makkelijk mee kunnen doen om de winst in een uiterst slap jaar, maar dan had de staging het naar een hoger niveau moeten tillen. En, zoals eigenlijk standaard bij ons, trekt de staging ons juist weer omlaag. We gaan wéér in het jury-hoekje zitten. Van televoters verwacht ik wederom een "verrassend" lage score in de finale.
Altijd dat betekenisvolle hangt me echt de keel uit. Laat ons ook es een keertje lol hebben joh! Gewoon een mooie lichtshow of goedgekozen LED-achtergrond. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn. De gemiddelde kijker zal het echt een rotzorg zijn welke reis hij maakt of welke boodschap hij heeft. Het refrein van het nummer is nota bene lalalalalalalala, kom op zeg.
Help me ff overeind.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij stap 3 besef ik me al dat dansen niks voor mij is
Heerlijk positief type.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:16 schreef summer52 het volgende:
Nu wel met geluid.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee joh!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:40 schreef Bassie48 het volgende:
Volgend jaar zijn we massaal vergeten wat de Nederlandse inzending in 2025 was.
Veel plezieeeeer!!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:51 schreef TheVulture het volgende:
Een preparty met Erika en Kaarija in Eurovision Village, genot
Hoop Nederlanders, klaar om te Clauden vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |