Ik denk dat niemand hier denkt dat hij wint. We zijn hier nogal realistisch hoor, zou je nog meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:23 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo enthousiast ben, het is erg on-Nederlands om onze inzending vooraf niet als gedoodverfde winnaar te bestempelen.
Sowieso als back-up tape voor als er vanavond iets live enorm mis gaat en een deel van het podium het niet meer doet ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:26 schreef Dave het volgende:
Waarvoor dienen die gelekte opnames eigenlijk? Als een televote voor een land niet geldig is, worden de jury resultaten gebruikt of zo?
quote:13. Netherlands
Camerawork: This looks like a one-take and it's visually stunning. So many little details - look behind Claude when he does a Cathérine Ferry and you'll be pleasantly surprised.
Artist: Very vulnerable, but he succeeds at using it to his advantage.
(escnation)
Zie 1 post boven je.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:20 schreef Thrts het volgende:
Vanmiddag was toch de familie show? Hoe ging die bij Claude?
Yesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:26 schreef Greys het volgende:
*mompelt iets over jottem San Marino
(Ik vind het lied van San Marino veel leuker dan dat van Oekraïne)
[ x ]
Samequote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:26 schreef Greys het volgende:
*mompelt iets over jottem San Marino
(Ik vind het lied van San Marino veel leuker dan dat van Oekraïne)
[ x ]
Die kennen we toch als concurrent van Joost Klein in 2024?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Bij Eva gaat het zo weer over het songfestival. Met April Darby. Mweh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |