Denk niet dat Slot de standaard domme Nederlandse trainer is. Laat staan na Geertruida zijn seizoen als 1 van de transfer flops van het jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Is het waar?
Geertruida naar Liverpool??????
Gratis geld…..
Waar de fuck lees jij dat?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Is het waar?
Geertruida naar Liverpool??????
Gratis geld…..
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had eigenlijk niet eens door dat Geert het daar zo slecht deed. Heeft ook best veel gespeeld toch?
Voetbal dat geen Feyenoord is neem ik louter via Livescore tot me en meestal als ik daar keek stond hij in de basis.quote:
Zijn vriendin doet de boodschappen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij vandaag boodschappen heeft gedaan.
Gravenberg was ook een flop, maar Arne krijgt bijna elke speler aan het voetballen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk niet dat Slot de standaard domme Nederlandse trainer is. Laat staan na Geertruida zijn seizoen als 1 van de transfer flops van het jaar.
'Geertruida op weg naar uitgang bij RB Leipzig na mislukt debuutjaar'quote:Op maandag 12 mei 2025 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar de fuck lees jij dat?
Of zit je weer berichten van vorig jaar te lezen.
Teixeira, Diemers, Hendrix, Bassett, Wålemark, Dilrosun, Zerrouki, Ueda, Ivanusec en Balde hebben hier een andere mening over.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gravenberg was ook een flop, maar Arne krijgt bijna elke speler aan het voetballen.
Daarom ook het woordje 'bijna'.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Teixeira, Diemers, Hendrix, Bassett, Wålemark, Dilrosun, Zerrouki, Ueda, Ivanusec en Balde hebben hier een andere mening over.
Diemers is anders gewoon aan het VLAMMEN bij Cambuur.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daarom ook het woordje 'bijna'.Daarnaast krijgt geen enkele coach deze mannen aan het voetballen.
Geen idee of hij een flop was eigenlijk, verlies hebben ze in ieder geval niet gemaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gravenberg was ook een flop, maar Arne krijgt bijna elke speler aan het voetballen.
Ik zou dat uiteraard ook mooi vinden, het is een goede jongen. Ik denk wel dat het voor hem soms heel lastig is ergens in een groep te kunnen passen. En zodra die dan onzeker wordt, wordt zijn spraakgebrek ook vast wat moeilijker en dan ook nog eens in het Duits. De kwaliteiten heeft ie zeker.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen idee of hij een flop was eigenlijk, verlies hebben ze in ieder geval niet gemaakt.
Maar zou mooi zijn als Geertruida zich herpakt hoor.
In sommige delen (vooral Zuid-Amerika) van de wereld krijgen de kinderen de achternamen van beide ouders.quote:
Wilbrenninck-Van Cuilenborg deed mij al wat Peruaans aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In sommige delen (vooral Zuid-Amerika) van de wereld krijgen de kinderen de achternamen van beide ouders.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wilbrenninck-Van Cuilenborg deed mij al wat Peruaans aan.
Wordt nog leuk als ie samen met Luuk Vennegoor of Hesselink komt te spelen. Weet verder niet of ie goed is, maar de commentator mag aan de bak.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tip: voetbalnaam Jowilcu.
Vennegoor of Hesselink zou dit zelfs te gortig vinden.
Door het ijs gezakt is een beetje kort door de bochtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Geertruida op weg naar uitgang bij RB Leipzig na mislukt debuutjaar'
Volledig door het ijs gezakt.
Haha ja. En dan Ritmeester van de Kamp nog erbij op het veld.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wordt nog leuk als ie samen met Luuk Vennegoor of Hesselink komt te spelen. Weet verder niet of ie goed is, maar de commentator mag aan de bak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |