quote:Op maandag 12 mei 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu las ik kozijn en vond ik dit heel vreemd klinken
Gaat lekker hierquote:
Nou echt hoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je een nieuw konijn van maken
Werkt vast wel isolerend.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu las ik kozijn en vond ik dit heel vreemd klinken
Ben ik nu te naïef?quote:
Nee johquote:
Die luisteren dan welquote:Op maandag 12 mei 2025 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou echt hoor.
[..]
Werkt vast wel isolerend.
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Sushi viel tegen. Zaten beestjes in de soya saus
Was de soja zo gefermenteerd dat er nieuw leven in ontstond?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Uhm, wat.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Je moet ze ook alles uitleggen he. Slechte fokkers.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Popping%20cherry
ja ze hebben de soya op tafel staan in een kannetje dus schonk dat zo op mijn schaaltje. Zaten er levende beestjes in. soort van vliegjesquote:
herkenbaar van de kattenquote:Op maandag 12 mei 2025 14:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn ze ook, zeker nu ze weer lekker in de rui zijn.
Had je niet stiekem gedronken?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Wij zijn hier nette mensen en bezigen niet zulks schunnig vocabulairequote:Op maandag 12 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Popping%20cherry
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Sushi viel tegen. Zaten beestjes in de soya saus![]()
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je niet stiekem gedronken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is veel te druk in de Randstad.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan moet je hierheen komener is hier ook strand en zee, gratis
![]()
Ik had geroosterde boterhammen (vanochtend vers geroosterd) met avocado en plantaardige bacon en cherrytomaatjes en rucola. En wat druifjes toe.
Verder heb ik nog yoghurt, pastinaaksoep en een appel en een peer mee als tussendoortje. En vanavond weer dezelfde soep gok ik maar dan met vulling (garnalen en feta denk ik). Wat had jij?![]()
Ik negeer dat die beesten intelligent zijn en veel gevoel hebbendat kunnen wij mensen best goed
Hier is het lekker rustig in de bossen.
![]()
Jij maakt altijd wel werk van je eten. Ik had gewoon wat boterhammen met kaas, kalkoenfilet, stroop en muhammara. Straks nog even een banaan en vanavond aan de broccoli.
![]()
![]()
Zoveel beestjesquote:
Om me heeeeeeeeen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Muahaha?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is veel te druk in de Randstad.Hier is het lekker rustig in de bossen.
![]()
Jij maakt altijd wel werk van je eten. Ik had gewoon wat boterhammen met kaas, kalkoenfilet, stroop en muhammara. Straks nog even een banaan en vanavond aan de broccoli.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zijn die ook langharig?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn hier nette mensen en bezigen niet zulks schunnig vocabulaire
🐙![]()
Ok US.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn hier nette mensen en bezigen niet zulks schunnig vocabulaire"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: