Waarom niet?quote:
De bedoeling van een IKB is nu juist dat je zelf mag en kunt bepalen wanneer je het laat uitbetalen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:14 schreef Rene het volgende:
Ik krijg m’n ikb in december. Dat is pas erg.
IKB moet je zelf uit kunnen kiezen hé wanneer je dat krijgt. Of is dat niet bij elk bedrijf zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:14 schreef Rene het volgende:
Ik laat het maandelijks uitkeren zodat het nog rendement oplevert op de beursquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:14 schreef Rene het volgende:
Dat zijn nogal wat aannamesquote:
Is autisme reden tot afkeur? Volgens mij kom je niet zomaar in de WIA tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
En waarom heb jij wajong? Autisme?
Iedereen krijgt wajong tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:30 schreef armegozer het volgende:
[..]
Is autisme reden tot afkeur? Volgens mij kom je niet zomaar in de WIA tegenwoordig.
Met grote problemen in je leven voelt het alleen totaal niet zo.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:43 schreef Plompzakker het volgende:
Vakantiegeld van het uwv
Die uitvreters hebben het hele jaar vakantie
Het plan is dat uiteindelijk iedereen een basisinkomen gaat krijgen. En al je bezittingen worden afgepakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:46 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Iedereen krijgt wajong tegenwoordig
Eindelijk hoor ik iets zinnigsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:29 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Het plan is dat uiteindelijk iedereen een basisinkomen gaat krijgen. En al je bezittingen worden afgepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |