abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217607177
Weet iemand wanneer dit komt? Het is allang mei en dan komen de knaken, ik moet de zomervakantie nog betalen en bij de MM is een mooie tv in de aanbieding, ik kan wel weer een nieuwe gebruiken.

Zit best wel te wachten op het geld zoals je ziet
pi_217607206
https://www.uwv.nl/nl/uitbetaling/uitbetaling-wia-wao-waz-wajong

Wij betalen uw uitkering achteraf, aan het eind van de maand. Dit zijn de betaaldatums in 2025:

23 mei

Het vakantiegeld van uw WIA-, Wajong-, WAO- of WAZ-uitkering betalen wij in mei. U ontvangt het vakantiegeld tegelijk met uw uitkering.

Je zult dus nog 11 dagen geduld moeten hebben. Zo te zien keren ze altijd uit tussen 21 en 23, behalve december (18, vast om niet in de knoop te komen met kerst).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 12 mei 2025 @ 09:10:13 #3
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217607330
Ben benieuwd of ik nog vakantiegeld krijgt van m'n wajong waar ik eigenlijk nog wel recht op heb

Zal wel geen vetpot zijn, alles moet natuurlijk naar die asielzoekers
Man of Steal.
  roze maandag 12 mei 2025 @ 09:26:43 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217607433
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:10 schreef SuperNeger het volgende:
Ben benieuwd of ik nog vakantiegeld krijgt van m'n wajong waar ik eigenlijk nog wel recht op heb

:')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 12 mei 2025 @ 09:43:12 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_217607524
Vakantiegeld van het uwv :')
Die uitvreters hebben het hele jaar vakantie
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 12 mei 2025 @ 09:56:20 #6
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217607591
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:43 schreef Plompzakker het volgende:
En als je ze eens moet bellen nemen ze nooit op en kom je in een keuze menu en zo. Of ze bellen met anoniem. En altijd fouten maken. Of ze bellen je omdat ze willen dat je weer gaan integreren terwijl dat op dat moment helemaal niet uitkomt.
Man of Steal.
pi_217607651
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:56 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
En als je ze eens moet bellen nemen ze nooit op en kom je in een keuze menu en zo. Of ze bellen met anoniem. En altijd fouten maken. Of ze bellen je omdat ze willen dat je weer gaan integreren terwijl dat op dat moment helemaal niet uitkomt.
Ik zou dat niet pikken en onmiddellijk een andere uitkering zoeken. Dat zal ze leren.

Pff: beetje vakantiegeld pas storten als iedereen dat al krijgt.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  maandag 12 mei 2025 @ 10:09:52 #8
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217607694
quote:
Lekker van jouw geld aaahahaha, werken zul je!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217607799
Misschien moeten we een crowdfund actie opstarten voor deze arme ts, met z'n vakanties en z'n verouderde tv. Mensonterend dat dit kan in dit land.
pi_217608037
quote:

[..]
Of ze bellen je omdat ze willen dat je weer gaan integreren terwijl dat op dat moment helemaal niet uitkomt.
Je zegt het alsof er momenten zijn waarop het wèl uitkomt. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217608139
quote:
Of ze bellen je omdat ze willen dat je weer gaan integreren terwijl dat op dat moment helemaal niet uitkomt.
Zo irritant als je net zit te vissen met een halve liter in je hand en ze je dan gaan bellen -O-
pi_217613342
quote:
Vakantiegeld van het uwv
Om eerlijk te zijn voelt het alsof niet werken meer oplevert. Momenteel doe ik alleen wat vrijwilligerswerk als ik daar zin in heb.
Als je alles aanvraagt waar je recht op hebt, krijg je best veel. Merk wel dat ik hierdoor lui ben geworden, terwijl ik normaal juist een doener ben.
Je kunt ruim boodschappen doen en zelfs wat luxe veroorloven. Het UWV voelt wel een beetje als een hangmat. :D
Mja ik voel mij wel schuldig en probeer toch betaald werk te zoeken, full time uiteindelijk.

Huurtoeslag, Gemeentelijke toeslagen, zorgtoeslag, energietoeslag, kwijtscheldigen. Het wordt je niet echt moeilijk gemaakt allemaal :D, tegenwoordig allemaal digitaal , dus je hoeft iets maar 1 keer aan te vragen, het jaar daarop vraag je het weer automatisch aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door -Deluzion- op 12-05-2025 21:18:53 ]
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217613481
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:10 schreef SuperNeger het volgende:

Volgens mij krijg je dit jaar juist extra veel had ik ergens gelezen.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217614219
quote:
Die houden er meer van over dan een werkende :r
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_217614254
quote:
Die houden er meer van over dan een werkende :r
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn voelt het alsof niet werken meer oplevert. Momenteel doe ik alleen wat vrijwilligerswerk als ik daar zin in heb.
Als je alles aanvraagt waar je recht op hebt, krijg je best veel. Merk wel dat ik hierdoor lui ben geworden, terwijl ik normaal juist een doener ben.
Je kunt ruim boodschappen doen en zelfs wat luxe veroorloven. Het UWV voelt wel een beetje als een hangmat. :D
Mja ik voel mij wel schuldig en probeer toch betaald werk te zoeken, full time uiteindelijk.

Huurtoeslag, Gemeentelijke toeslagen, zorgtoeslag, energietoeslag, kwijtscheldigen. Het wordt je niet echt moeilijk gemaakt allemaal :D, tegenwoordig allemaal digitaal , dus je hoeft iets maar 1 keer aan te vragen, het jaar daarop vraag je het weer automatisch aan.
Voor mensen met een eigen hut is dat niet rendabel, sterker nog mijn huis wordt ¤4000 per maand meer waard.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_217614957
Ze geven echt iedereen wajong tegenwoordig. Maarja als mijn vakantiegeld binnen is kan eindelijk mijn crt monitor naar de stort
pi_217617411
quote:
En ze krijgen maar één keer per jaar vakantiegeld! Schandalig eigenlijk! :(
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')