quote:Op maandag 12 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja misschien handigMisschien op de achterkant van je benen? Bij je enkel of juist net onder/boven je knieholte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nog
[ afbeelding ]
[..]
Mn rug is gereserveerd voor iets groots.
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja misschien handigDan misschien op je bovenbeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nog
[ afbeelding ]
[..]
Mn rug is gereserveerd voor iets groots.
Die twee rozen zijn mooi
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Valt hier aardig mee met de warmte. Teminste in huis, heb de deur open en waait lekker door..quote:
Eigenlijk wil je mee zeggen, maar je zegt toch maar ja, want dat klinkt wel zo netjes.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Oud-collega van mijn moeder net in de Lidl met haar kleinkind (baby). Of ik dat kind wil zien. Heb maar ja gezegd want nee voelde zo lullig.
Oh komen daar al die nieuwen vandaan?quote:Op maandag 12 mei 2025 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Het is hier de laatste tijd een gezamenlijke GC ONZ slowchat
Hahaha, aahhww dat ene haantje klinkt wel heel zielig. En jaquote:Op maandag 12 mei 2025 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft er 2![]()
Maar eentje kraait veel meer. Die ander is nogal schor en kraait maar af en toe mee met die ander![]()
Maarja, 2 hanen. In de achtertuin van rijtjeshuizen
Wie weet is er een potje met geld voor beschikbaar, en je vindt het leuk tochquote:Op maandag 12 mei 2025 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijg ik er wel een dagtaak aan. Straks moet ik Bal ook weer volgen op weg naar Nederland.
Hartelijk dankquote:Op maandag 12 mei 2025 11:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je tattoo op je arm met het oog met bloemen erop vind ik erg mooi.
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is maar een donut hoor![]()
Waanzinnig wat ik hier allemaal te eten krijg. Gisteren een amuse van gedroogde stokvishuid met truffelmayonaise, een pancake met wat grote glazige garnalen (langoustines?) als voorgerecht, ribeye met schorseneer in eoa zwart poeder en een bosuitje, en gefermenteerde rabarber met witte chocolademousse als dessert.
Oh en het "lunchpakket" was een focaccia met misschien wel anderhalf ons garnalen ertussenEn saus en sla en tomaat en komkommer dus eten werd een zootje maar oei oei oei
Eergisteren in Hirtshals al gerookte monk fish (??) en in roomboter gebakken wijting met asperges
die plaatjes zijn al niet echt waarheidsgetrouw, ik weet niet of die mensen ooit dieren in het echt hadden gezien in die tijdquote:Op maandag 12 mei 2025 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja mijne ook, maar dacht dat het dan misschien niet meer waarheidsgetrouw was als je er eentje spiegelt
Veel plezier! Klinkt allemaal niet verkeerd daar op die boot.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer even verderOver een uur lunch. Het zal me benieuwen
Wat ik van andere buren heb gehoord had ze er eerst meer. En dat was de hele dag lawaai.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, aahhww dat ene haantje klinkt wel heel zielig. En jaergens klinkt het heerlijk dat je dat soort dingen gewoon durft en ergens, yeaaaaa no
[..]
Wie weet is er een potje met geld voor beschikbaar, en je vindt het leuk toch
Dat is ook een leuke plekquote:Op maandag 12 mei 2025 11:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Misschien op de achterkant van je benen? Bij je enkel of juist net onder/boven je knieholte?
Wat een goed idee!quote:Op maandag 12 mei 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie weet is er een potje met geld voor beschikbaar, en je vindt het leuk toch
Nou ja ik heb alle maaltijden erbij geboekt van tevoren. Maar wat de pot precies schaft weet je dus niet. Aan de andere kant, Denemarken dus ja, vis, vis met vis op een bedje van vis en nog wat vis, dat kun je vast uittekenenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
wow, dit klinkt echt mega mega goed
wist je dat je zulk eten zou krijgen?
Ik zie dat nog niet echt voor me als plek maar heb net geprint en ga vanavond gewoon maar wat uitproberen op mn lichaamquote:Op maandag 12 mei 2025 11:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan misschien op je bovenbeen?
Die twee rozen zijn mooi
Pics van het eten!!!quote:Op maandag 12 mei 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer even verderOver een uur lunch. Het zal me benieuwen
Ik heb er honger van gekregenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel plezier! Klinkt allemaal niet verkeerd daar op die boot.
Oh jeetjequote:Op maandag 12 mei 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ik van andere buren heb gehoord had ze er eerst meer. En dat was de hele dag lawaai.
Dus toen hadden ze gezamenlijk geklacht. En toen mocht ze er nog maximaal 2, en moeten ze in een hok dat ook donker is te maken en mag ze ze pas later op de ochtend uit het donker doen oid. Weet niet meer precies.
Dat was allemaal al van voor ik er kwam wonen
ja zweden is ook vis, de helft van die zooi hoef ik nietquote:Op maandag 12 mei 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik heb alle maaltijden erbij geboekt van tevoren. Maar wat de pot precies schaft weet je dus niet. Aan de andere kant, Denemarken dus ja, vis, vis met vis op een bedje van vis en nog wat vis, dat kun je vast uittekenen
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb er honger van gekregen
en bedacht me dat ik nog steeds naar dit restaurant wil https://www.callao.nl/nl/
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk!quote:Op maandag 12 mei 2025 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
Haring in smerige slijmsaus op een bedje van zus en zo.
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
Haring in smerige slijmsaus op een bedje van zus en zo.
quote:Op maandag 12 mei 2025 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb net m'n lunch op, maar nu heb ik weer honger.
volgens mij is dat wat ik bedoel ja, het trauma komt van de ikea afquote:Op maandag 12 mei 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
Surströmming lijkt me echt iets voor @:crack_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |