SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O ja. Inde nacht is het makkelijk scoren momenteel.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was er vannacht
[..]
Stond iets in ksc laatst. Maar we mochten uiteraard niet allemaal daarheen.
Iedereen mag naar KSC. Ik heb daar niets over gelezen. Maar ben ook een paar dagen weinig op FOK! GeweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is wel een SCquote:Op zondag 11 mei 2025 21:46 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had Comebackbaby als tt. Deze is ook mooi.
Wat is ksc?![]()
Koffie slow chat. Staat in GCquote:Op zondag 11 mei 2025 21:46 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is ksc?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 11 mei 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]jij ook altijd met je fatshaming
En ik zal het nog eens dunnetjes overdoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In theorie wel. Maar toen het erover ging daar zei iemand terecht ook al dat er vaak heel snobistisch gereageerd wordt op een nieuwkomer. Iets wat ik zelf ook al meerdere keren heb meegemaakt.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja. Inde nacht is het makkelijk scoren momenteel.
Iedereen mag naar KSC. Ik heb daar niets over gelezen. Maar ben ook een paar dagen weinig op FOK! GeweestOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kom je er daarom niet?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
De Koffie slowchat in general chat. Ik heb daar ook nog wel eens gepost, maar al tijden niet meerquote:Op zondag 11 mei 2025 21:46 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is ksc?![]()
Hier krijgt iedereen een warm badquote:Op zondag 11 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar toen het erover ging daar zei iemand terecht ook al dat er vaak heel snobistisch gereageerd wordt op een nieuwkomer. Iets wat ik zelf ook al meerdere keren heb meegemaakt.![]()
![]()
Het is een stuk toegankelijker dan de VBL of KLB SC reeksquote:Op zondag 11 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar toen het erover ging daar zei iemand terecht ook al dat er vaak heel snobistisch gereageerd wordt op een nieuwkomer. Iets wat ik zelf ook al meerdere keren heb meegemaakt.![]()
![]()
Dat is bijna overal maar zet een tr als er zoiets gebeurd. Ik ben daar mod dus dan zie ik het welquote:Op zondag 11 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar toen het erover ging daar zei iemand terecht ook al dat er vaak heel snobistisch gereageerd wordt op een nieuwkomer. Iets wat ik zelf ook al meerdere keren heb meegemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekende en onbekende namen zo te zien. Had er nog nooit eerder gepost denk ik. Poste vroeger wel in de 40+ sc. Terwijl ik dertiger was (guilty)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zal jou eens inzepenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En de vrouwen hier worden nog eens extra ingezeept door jou?![]()
![]()
Daar heb ik ook ooit gepost, maar nu ook niet meerquote:Op zondag 11 mei 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
Bekende en onbekende namen zo te zien. Had er nog nooit eerder gepost denk ik. Poste vroeger wel in de 40+ sc. Terwijl ik dertiger was (guilty)Maar een van de eerste reacties was "Je mag hier nog helemaal niet posten"
![]()
![]()
Recalcitrant hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ooit gepost, maar nu ook niet meerMaar een van de eerste reacties was "Je mag hier nog helemaal niet posten"
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: