Net gedaan maat!quote:Op zondag 11 mei 2025 21:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Verwacht dat veel mensen hier gaan stemmen op 'Nee, we worden tweede en ik ga net doen alsof dat ook leuk is', mits ze eerlijk zijn.
Perez, de nieuwe Paus.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
https://x.com/ESPNnl/status/1921645944828756265
https://www.espn.nl/voetb(...)s-ze-kampioen-worden
Perez is duidelijk
Het zou een schande zijn als ajax kampioen wordt
Als je wil zien wat Perez zegt welquote:Op zondag 11 mei 2025 22:18 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Perez, de nieuwe Paus.
Moet ik de linkjes aanklikken?
Het is natuurlijk niet te bewijzen of Feyenoord bewust verloor, onbewust minder ging spelen toen Twente 2-0 voorstond of dat ze gewoon echt niet beter konden. Het is ook verder niet zo relevant. Het vooral jammer dat Ajax zich zo ongelofelijk heeft laten beïnvloeden door het resultaat van die wedstrijd.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel een supermooi scenario. Eerst heel erg je best doen, 2-0 voorkomen om vervolgens 2-3 te verliezen en nog een rode kaart te pakken. Dat is Hermand Brood-academie waardig.
[..]
Het is je misschien ontgaan, maar Ajax heeft een selectie die fors minder is dan die van PSV, Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente. Als je in zo een seizoen zit telt alleen het resultaat en boeit het geen ene moer of het verdiend is of niet en of je veel of weinig geluk hebt.quote:Shreyas is volgens mij een soort rare anti-Ajax troll, vermomd als Ajacied, maar ik denk wel dat ontzettend veel Ajacieden (zoals Tarado en Boijff ofzo) Ajax ook wel schromelijk overschat hebben de afgelopen tijd. Ajax heeft onwijs veel onterechte punten gepakt dit seizoen, dat geluk houdt een keer op.
Ajax minder dan AZ, Twente en Utrecht?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet te bewijzen of Feyenoord bewust verloor, onbewust minder ging spelen toen Twente 2-0 voorstond of dat ze gewoon echt niet beter konden. Het is ook verder niet zo relevant. Het vooral jammer dat Ajax zich zo ongelofelijk heeft laten beïnvloeden door het resultaat van die wedstrijd.
[..]
Het is je misschien ontgaan, maar Ajax heeft een selectie die fors minder is dan die van PSV, Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente. Als je in zo een seizoen zit telt alleen het resultaat en boeit het geen ene moer of het verdiend is of niet en of je veel of weinig geluk hebt.
Iedereen begreep dat je kan verliezen van Utrecht, iedereen begrijpt dat je een keer een wedstrijd speelt zoals tegen Sparta waarbij de bal er maar niet in wilt door lat en paal. Maar vandaag wordt je mentaal volledig afgemaakt en dat mag je als profvoetballer niet overkomen, zeker niet als je voor Ajax speelt. Daar baal ik nog wel het meeste van.
Ajax heeft op iedere positie zo ongeveer een mindere speler rondlopen.quote:
Ja joh. Jullie hebben met Klaassen, Berghuis, Henderson, Weghorst, Traore, Rugani, Sutalo etc weet ik hoeveel ervaring/kwaliteit lopen. Dit aangevuld met talenten.quote:Op maandag 12 mei 2025 01:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft op iedere positie zo ongeveer een mindere speler rondlopen.
Ik zou het allemaal net iets minder serieus nemen. Een kater om voetbal, koekoek.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:15 schreef Black-Death het volgende:
Wakker geworden met een kater, en dat zonder alcohol te hebben gedronken.
Godverdomme man, dat die gasten zich laten afzeiken door fucking NEC in de ArenA. Er staat een kampioenschap op het spel maar ze speelden alsof ze een vriendschappelijk wedstrijdje speelden. Gatverdamme wat een walgelijke instelling
Nouja figuurlijke kater natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal net iets minder serieus nemen. Een kater om voetbal, koekoek.
Verder: Dit gaat natuurlijk een extra pijnlijke 2e plek op doelsaldo worden. Dit voelen we allemaal aankomen.
Neem wat afstand en het is plotseling om te gieren.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nouja figuurlijke kater natuurlijk.
Kan er gewoon niet bij dat ze zich dit laten gebeuren.. je stond godverdomme 9 punten voor. Bizar.
DAT DOE IK MET JE MOEDERquote:Op maandag 12 mei 2025 08:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Neem wat afstand en het is plotseling om te gieren.
Dat klopt ook wel, maar het is gewoon dood- en doodzonde.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Neem wat afstand en het is plotseling om te gieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |