Ja, tis tenslotte ook geen horror ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:22 schreef Vlindur het volgende:
Okee, ik wil hem wel gaan zien, maar ik ben niet echt Nachtmerrie bestendig, is het dan wel verstandig om hem te gaan zien?
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd de special edition.
Ik heb hem op dvd de Director's Cut( 2 disc)
Ik heb hem op de computer.
En mischien vanavond nog op video.
Nou, in mijn gids, de Veronica, staat dat het wel een horror is.. vandaar mijn vraag..quote:Op maandag 3 januari 2005 15:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja, tis tenslotte ook geen horror ofzo.
Zeker de moeite waarde om te zien.
Moet je wel gordijnen dicht doen. Als je die film kijkt in daglicht is de hele sfeer wel een beetje verpest. Het is meer spannend dan eng iig.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, in mijn gids, de Veronica, staat dat het wel een horror is.. vandaar mijn vraag..
Maar we nemen hem op, dus bekijk ik hem morgen met daglicht wel
veel te vroeg jaquote:Op maandag 3 januari 2005 15:10 schreef philipnorth het volgende:
Alleen zo jammer van het tijdstip
gewoon de originele editie trouwens ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Maandag 3 Januari 2005
23:20 NED 2. Donnie Darko - BNN
Zonde.... s'nachts is de ideale sfeer voor de film. En met dat horror valt het wel mee... daar gaat het niet om.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:34 schreef Vlindur het volgende:
okee, dan ga ik morgen met de gordijnen dicht kijken
Thnx
Ja idd!! hetzelfde hier, geen van me vrienden vind hem leuk mar ik vind hem fantastischquote:Op maandag 3 januari 2005 22:49 schreef Ultimora het volgende:
hey das cooltoffe film, al een paar keer gekeken
veel vrienden vinden er niks aan, maar ik vind hem zeker tof.
Dat ken ikquote:Op maandag 3 januari 2005 22:49 schreef Ultimora het volgende:
hey das cooltoffe film, al een paar keer gekeken
veel vrienden vinden er niks aan, maar ik vind hem zeker tof.
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Tot nu toe is er nog niets geknipt hoor Davitamon, dit is bij mijn weten gewoon de 'originele' versie.
Een mogelijkheid is dat jij enkel de Director's Cut hebt gekeken en dat het daardoor lijkt dat er geknipt is in de film.
Ik zeg toch ook niet dat de film zuigt, maar dat deze versie zuigt........quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan slaat het nog steeds niets op. Net als zeggen dat LOTR zuigt omdat er in de extended cut veel meer fragmenten zitten dan in de originele versie.
Ah ik ben dus blijkbaar niet de enige..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb m gezien..Erg indrukwekkend..snap m niet helemaal maar ga hem zeker kopen
No way...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het had een Lynch film geweest kunnen zijn.
Denk dat dat toch echt aan je tv ligt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef Bluezz het volgende:
Psies, je moet hem minstens 2/3 keer zien, en dan zeker ook de donkere stukken... tjonge jonge ligt het aan mij dat ik 40% niet goed gezien heb?
Dat is toch niet nodig om iets spannend te maken
Doe ik morgen op me werk wel, ga nu slapenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:13 schreef HAL9000S het volgende:
Lees dit en het vorige DD topic eens door zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Niet met je eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
No way...Lynch films zijn echt een stuk abstracter. Er is maar een iemand die een film als deze kan neerzetten en dat is Kelly zelf.
Die films die ik van Lynch heb gezien waren toch wel iets complexer (Highway road ofzo)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Niet met je eens.
Lynch heeft toch heel wat verschillende films gemaakt. En qua vaagheid, casting, muziek, dubbele plotjes, uitgekiendheid, originaliteit zou dit tussen zijn werk gepast hebben.
Bijvoorbeeld opoe graftak, dat is een typisch Lynch verzinsel. En ook die link naar het mystieke.
Hij maakt ook toegankelijkere films, zoals the Straight story bijvoorbeeld. Denk dat ik de serie Twin Peaks ook mag noemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Die films die ik van Lynch heb gezien waren toch wel iets complexer (Highway road ofzo)
De prachtige en indrukwekkende atmosfeer die Kelly in deze film neergezet heeft is in mijn optiek absoluut ongekend. Ook de hoeveelheid aan genres die hij als het ware in deze film 'gepropt' heeft, heeft naar mijn mening nog nooit iemand eerder voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Niet met je eens.
Lynch heeft toch heel wat verschillende films gemaakt. En qua vaagheid, casting, muziek, dubbele plotjes, uitgekiendheid, originaliteit zou dit tussen zijn werk gepast hebben.
Bijvoorbeeld opoe graftak, dat is een typisch Lynch verzinsel. En ook die link naar het mystieke.
DAVID LYNCH IS INSANE.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Niet met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |