Ja, tis tenslotte ook geen horror ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:22 schreef Vlindur het volgende:
Okee, ik wil hem wel gaan zien, maar ik ben niet echt Nachtmerrie bestendig, is het dan wel verstandig om hem te gaan zien?
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd de special edition.
Ik heb hem op dvd de Director's Cut( 2 disc)
Ik heb hem op de computer.
En mischien vanavond nog op video.
Nou, in mijn gids, de Veronica, staat dat het wel een horror is.. vandaar mijn vraag..quote:Op maandag 3 januari 2005 15:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja, tis tenslotte ook geen horror ofzo.
Zeker de moeite waarde om te zien.
Moet je wel gordijnen dicht doen. Als je die film kijkt in daglicht is de hele sfeer wel een beetje verpest. Het is meer spannend dan eng iig.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, in mijn gids, de Veronica, staat dat het wel een horror is.. vandaar mijn vraag..
Maar we nemen hem op, dus bekijk ik hem morgen met daglicht wel
veel te vroeg jaquote:Op maandag 3 januari 2005 15:10 schreef philipnorth het volgende:
Alleen zo jammer van het tijdstip
gewoon de originele editie trouwens ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Maandag 3 Januari 2005
23:20 NED 2. Donnie Darko - BNN
Zonde.... s'nachts is de ideale sfeer voor de film. En met dat horror valt het wel mee... daar gaat het niet om.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:34 schreef Vlindur het volgende:
okee, dan ga ik morgen met de gordijnen dicht kijken
Thnx
Ja idd!! hetzelfde hier, geen van me vrienden vind hem leuk mar ik vind hem fantastischquote:Op maandag 3 januari 2005 22:49 schreef Ultimora het volgende:
hey das cooltoffe film, al een paar keer gekeken
veel vrienden vinden er niks aan, maar ik vind hem zeker tof.
Dat ken ikquote:Op maandag 3 januari 2005 22:49 schreef Ultimora het volgende:
hey das cooltoffe film, al een paar keer gekeken
veel vrienden vinden er niks aan, maar ik vind hem zeker tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |