De mijne nietquote:
dan wil ik gewoon cherrypicken hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan zou je lotingen hebben waarin je zag wie je in huis moest halen vanwege woningnood.
Hebben we hier tegenwoordig de Haringvlietbrug?quote:
gelukzak die CLquote:
Eenkennigheid is presentquote:Op zondag 11 mei 2025 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we hier tegenwoordig de Haringvlietbrug?
Dacht dat ik per ongeluk in onz of 40+ was belandquote:
Krijg je al vlekken in je nek?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat ik per ongeluk in onz of 40+ was beland
Nee denk het niet, heb volgens mij nog nooit vlekken in mijn nek gehadquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 11 mei 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk het niet, heb volgens mij nog nooit vlekken in mijn nek gehad
Ja en met u?quote:
Waarom zou je die eigenlijk krijgen? Bij een allergische reactie snap ik het nog, maar bij zoiets zou het wel vreemd zijnquote:
Zenuwen. Ik heb het een paar keer gehad vroeger. Heel m'n hals en nek vol met rode vlekken. Maar gelukkig ben ik tegenwoordig niet vaak meer zenuwachtig.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je die eigenlijk krijgen? Bij een allergische reactie snap ik het nog, maar bij zoiets zou het wel vreemd zijn
Stress, angst, opwinding, hitte, kwaadheid l, ongemak.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je die eigenlijk krijgen? Bij een allergische reactie snap ik het nog, maar bij zoiets zou het wel vreemd zijn
Oh. Misschien ga ik daar wel observeren danquote:Op zondag 11 mei 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
Moeraskat een funfact. Er zit een t zusje pal tegenover de nacht in tilburg waar 31 mei half dts naar binnen rolt.
Ik heb wel een keer heel mijn lijf vol rode vlekken gehad bij een allergische reactie voor jodium, dat zorgde wel voor de nodige stress, angst, opwinding en ongemakquote:Op zondag 11 mei 2025 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stress, angst, opwinding, hitte, kwaadheid l, ongemak.
Ja dat opperde ik vd week ook jaquote:Op zondag 11 mei 2025 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Misschien ga ik daar wel observeren dan
Wat moederdag activiteiten, zaterdag mijn moeder meegenomen, stukkie lopen, ijsje eten etc. Vandaag met schoonouders Chinees buffet restaurantquote:Op zondag 11 mei 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hoor lekker. Rustig aan gedaan.
En jij?
Ga ze dan tijdens het eten de hele tijd in het topic posten voor punten?quote:Op zondag 11 mei 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
Moeraskat een funfact. Er zit een t zusje pal tegenover de nacht in tilburg waar 31 mei half dts naar binnen rolt.
Nee?quote:Op zondag 11 mei 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga ze dan tijdens het eten de hele tijd in het topic posten voor punten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |