Of ga scheidenquote:Op zondag 11 mei 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo zonde is dat. Koop dan een gezinszak friet/patat en blijf thuis.
tja, je weet nooit wat er aan vooraf ging hequote:Op zondag 11 mei 2025 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog nooit geweest. Ik ben in Scheveningen (geloof ik) geweest en de rest allemaal in Brabant
Die in Zaltbommel was ook zo dicht op elkaar.
Och ja dat ken ik. Zat vanavond ook een stel met twee kinderen. Heb ze amper horen praten. Die man keek vet chagrijnig. Kinderen zaten elk op de tablet filmpjes te kijken. En die vrouw zat op haar telefoon of naar buiten te kijken
Nou nou nou. Die mensen mogen ook gewoon uiteten.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo zonde is dat. Koop dan een gezinszak friet/patat en blijf thuis.
Ze viel iig niet haar man publiekelijk af.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ga scheiden
Heb trouwens nieuwe fietsbroeken besteldheb het zoeken opgegeven.
Ik ging vorige week een fotoboek online bestellen bij de hema en kreeg bij afrekeken suggesties waaronder fietsbroeken voor damesquote:Op zondag 11 mei 2025 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ga scheiden
Als je van 1x humeurig zijn al moet scheiden waren er geen gesloten huwelijken meerquote:Op zondag 11 mei 2025 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ga scheiden
Of hij haarquote:Op zondag 11 mei 2025 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou nou nou. Die mensen mogen ook gewoon uiteten.
[..]
Ze viel iig niet haar man publiekelijk af.
Ook eens wat anders. Heel andere wereld danquote:Op zondag 11 mei 2025 22:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je van 1x humeurig zijn al moet scheiden waren er geen gesloten huwelijken meer
Ik zie hier wel een format in voor een nieuwe spelshowquote:Op zondag 11 mei 2025 22:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je van 1x humeurig zijn al moet scheiden waren er geen gesloten huwelijken meer
dan zou je lotingen hebben waarin je zag wie je in huis moest halen vanwege woningnood.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook eens wat anders. Heel andere wereld dan
Voor de hand liggend is Moederdag bezoekjes. Maar wellicht ook niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tja, je weet nooit wat er aan vooraf ging he
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan zou je lotingen hebben waarin je zag wie je in huis moest halen vanwege woningnood.
schoonmoeders zijn de ergstequote:Op zondag 11 mei 2025 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor de hand liggend is Moederdag bezoekjes. Maar wellicht ook niet.
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zie hier wel een format in voor een nieuwe spelshow
De mijne nietquote:
dan wil ik gewoon cherrypicken hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan zou je lotingen hebben waarin je zag wie je in huis moest halen vanwege woningnood.
Hebben we hier tegenwoordig de Haringvlietbrug?quote:
gelukzak die CLquote:
Eenkennigheid is presentquote:Op zondag 11 mei 2025 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we hier tegenwoordig de Haringvlietbrug?
Dacht dat ik per ongeluk in onz of 40+ was belandquote:
Krijg je al vlekken in je nek?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat ik per ongeluk in onz of 40+ was beland
Nee denk het niet, heb volgens mij nog nooit vlekken in mijn nek gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |