Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Speelde Dortmund niet thuis toen ze op de laatste speeldag de titel verspeelden?
quote:Voetbaldrama in Dortmund: Borussia verspeelt titel in eigen huis, Bayern kampioen
Deel dit artikel
Borussia Dortmund heeft op een bizarre slotdag de landstitel in Duitsland verspeeld. Het speelde in eigen huis met 2-2 gelijk tegen FSV Mainz, terwijl Bayern München won door een late goal bij FC Köln. Daardoor is Bayern, dat tweede stond, toch kampioen, voor de elfde keer op rij.
Het was een zeldzaam dramatische voetbalmiddag. Koploper Dortmund had thuis genoeg aan een zege voor de eerste landstitel sinds 2012. Maar binnen een half uur stond het al 0-2 achter, had man-van-het-seizoen Sébastien Haller een penalty gemist en stond concurrent Bayern München op voorsprong.
Ruim een uur belegerde Dortmund, waar Nederlander Donyell Malen in de basis stond, de speelhelft van Mainz, wetende dat het drie doelpunten moest maken. Dat lukte niet. Toch was er even hoop in Dortmund, toen Köln vlak voor tijd op 1-1 kwam tegen Bayern, maar het jonge talent Jamal Musiala schoot zijn club in de 89ste minuut naar de landstitel.
Beide ploegen eindigen met 71 punten, maar de club uit München heeft een beter doelsaldo: +54 om +39.
Ik heb een zitkuil met televisie dat zou ook gewoon moeten tellen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben wel de financiele ruimte om zo nu en dan een stadion te bezoeken.
Kijk jij de voorbeschouwing op ESPN?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na drie dagen afschuwelijke voetbalmeningen wordt er eindelijk weer gevoetbald vandaag.
Een zitkuil is zo jaren 70.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een zitkuil met televisie dat zou ook gewoon moeten tellen.
Als ik een andere TV zou willen, misschien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kijk jij de voorbeschouwing op ESPN?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gaaf ja zo’n struikelkuil.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer in de VTwonen. Dan ben ik weer hip.
Ja maar ze hebben ook altijd heel veel pech met blessuresquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:23 schreef PSVCL het volgende:
Jammer dat een feyenoord eigenlijk nooit mee doet tot de laatste speeldag, zo voelt het een beetje als een spek en bonen (top)club
Daar heb je een punt. Ze hebben vaak gewoon heel veel pech. Maar ze hebben dan wel weer een heel mooi en sfeervol stadion!quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben ook altijd heel veel pech met blessures
Of vorig jaar haalde PSV opeens heel veel punten en zij niet ja dat zit dan ook niet mee natuurlijk
Die klussen bij voor Taghi in de havenquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben wel de financiele ruimte om zo nu en dan een stadion te bezoeken.
Ben je zover dat 1 krat niet genoeg is?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet ik nog extra bier inslaan voor vanavond?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je zover dat 1 krat niet genoeg is?
Heet een doorgezakte driezitsbank voortaan een zitkuil?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:38 schreef Paul het volgende:
Utrecht winnen en Feyenoord verliezen. 3e plek is nog haalbaar 👏
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |