Denk dat schoonzus het wel lief vondquote:Op zondag 11 mei 2025 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht om te lezen dat je beschikt over een vaatwasserdat klinkt (met nadruk op klinkt) als amper werk!
En chille instelling, doet er ook niet heel erg aan toe als je er zelf geen last van hebt
[..]
Als ze daar van houdt, dan liefik ben niet zo van die dingen
krijgt ze daar geen last van?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
Ik heb de liquid snacks van de kat in de koelkast gelegd zodat ze een koude snack kan krijgen 's avonds.
Nee hoor want ik zie ook dat mensen die dingen invriezen maar dat ga ik niet doen. Ze kunnen ook heel goed ijskoud water drinken.quote:
Ik heb ooit een man een trein op zien klimmen en de bovenleiding aan zien raken. Ofwel mensen iets zien doen is niet altijd een goede graadmeter.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor want ik zie ook dat mensen die dingen invriezen maar dat ga ik niet doen. Ze kunnen ook heel goed ijskoud water drinken.
Nee maar dit kan prima hoor. Vooral als het warm is buiten.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ooit een man een trein op zien klimmen en de bovenleiding aan zien raken. Ofwel mensen iets zien doen is niet altijd een goede graadmeter.
quote:Op zondag 11 mei 2025 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, als ik geen vaatwasser had gehad, dan had ik hier al een welfare check gehad denk ik
of gewoon tig klachten over ongedierte
Daar gaat het omquote:
Maar is toch nog niet nodig? Katten zitten hoger wat ze aankunnen kwa temperatuur dan konijnen. En mijn konijnen houden het nog prima uit met een simpele tegel waar ze af en toe op kunnen liggen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar dit kan prima hoor. Vooral als het warm is buiten.
Mijn ene kat is onwijs aanhakelijk met dit weer en de ander loopt continue te miauwen dat ze naar buiten wilquote:Op zondag 11 mei 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar dit kan prima hoor. Vooral als het warm is buiten.
geen idee.. ik zou er sowieso 1 gekocht hebben als die er niet al inzatquote:Op zondag 11 mei 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]hmm, zouden mensen op deze manier een vaatwasser kunnen afdwingen?
Zeg toch ook nergens dat het nodig is? Ik ben ook geen ijs nodig als het warm is maar het is wel lekker.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar is toch nog niet nodig? Katten zitten hoger wat ze aankunnen kwa temperatuur dan konijnen. En mijn konijnen houden het nog prima uit met een simpele tegel waar ze af en toe op kunnen liggen.
Het werkend zit er weer bijna opquote:
Ze is vanaf dat ik wakker ben tot savonds laat eigenlijk de hele tijd buiten nu het warmer is.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ene kat is onwijs aanhakelijk met dit weer en de ander loopt continue te miauwen dat ze naar buiten wilmaar echt continue. Is jouw kat anders met dit weer of weet je dat nog niet omdat ze redelijk nieuw is?
Oh sorry ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht dat je het al ging geven.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeg toch ook nergens dat het nodig is? Ik ben ook geen ijs nodig als het warm is maar het is wel lekker.
Ik heb haar dat net gegeven ja.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh sorry ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht dat je het al ging geven.
hmmmm.. ik hoor het al, ik moet langs komenquote:Op zondag 11 mei 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is vanaf dat ik wakker ben tot savonds laat eigenlijk de hele tijd buiten nu het warmer is.Ze ligt nu ook buiten op de tuinstoel te slapen. Maar als ik visite heb en we zitten buiten dan kruipt ze meteen op schoot bij de visite.
Ze kruipt 100% bij je op schoot dan.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmmm.. ik hoor het al, ik moet langs komen
je bent al in werkmodus zo te zienquote:
primaquote:Op zondag 11 mei 2025 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kruipt 100% bij je op schoot dan.Mijn vrienden zeggen nu steeds dat ze de gekste maar ook meest aanhankelijke kat is die ze kennen.
quote:Op zondag 11 mei 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
prima
maar ik kan niet garanderen dat ik dan nog wegga
Ja, met een winterpeen uiteraard! Het was best lekker.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt spannend. Met een winterpeen?En was het lekker?
Ik ken dat niet, ga het morgen ook luisteren. Niet nu want nu schijnt de zon en is het tijd voor zomerse liedjes zoals
Bekijk deze YouTube-video
@:bitterbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |