Nee. Alle producten op de foto zijn van het merk “Ok.”quote:
Ik kan ook zeggen; Afgeven op een ander op een online forum op moeder dagquote:Op zondag 11 mei 2025 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een terechtere klacht zou gaan over mensen die de MM bezoeken op moederdag. Wat een armoe..
Komt het al bijna in de buurt van een woonboulevard bezoeken op 2e paasdag?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een terechtere klacht zou gaan over mensen die de MM bezoeken op moederdag. Wat een armoe..
Armoeder mag zelf een cadeautje uitkiezen bij de MMquote:Op zondag 11 mei 2025 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat schoot wel even door mijn hoofd jaquote:Op zondag 11 mei 2025 15:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Komt het al bijna in de buurt van een woonboulevard bezoeken op 2e paasdag?
Ik ben nu wel de trotse bezitter van een OK. Tosti-ijzer.
Ik twijfelde tussen de krultang en de blender! Ik mocht ze allebeiquote:Op zondag 11 mei 2025 15:46 schreef maily het volgende:
[..]
Armoeder mag zelf een cadeautje uitkiezen bij de MM
Dat komt gewoon, omdat ze in de GGZ (nog) geen 10k per maand betalen. Als TS nou vuilnisvrouw was geworden en flink zwart bij zou beunen, was ze ook succesvol geworden.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:46 schreef maily het volgende:
[..]
Armoeder mag zelf een cadeautje uitkiezen bij de MM
Heb je de salaristabellen van de ggz wel eens gezien?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat komt gewoon, omdat ze in de GGZ (nog) geen 10k per maand betalen. Als TS nou vuilnisvrouw was geworden en flink zwart bij zou beunen, was ze ook succesvol geworden.
Oh hemeltje, daar gaan we... Nee, ik heb deze nog nooit gezien. Care to share?quote:Op zondag 11 mei 2025 19:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Heb je de salaristabellen van de ggz wel eens gezien?
Ik moest het even opzoeken, ik kende het woord niet. Maar nu ik er over lees, spreekt het me wel aan.quote:
Niet tussen 8 en 9 sochtends, dan moet ik het geluid van de blender overstemmen. Smiddags van de wasmachine en savonds van de snelkookpan. Maar tussen 20.15 en 20.20 kan.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken, ik kende het woord niet. Maar nu ik er over lees, spreekt het me wel aan.
@:ZarB kunnen we een keertje bellen?
[ afbeelding ]
Voor iedereen inzichtelijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh hemeltje, daar gaan we... Nee, ik heb deze nog nooit gezien. Care to share?
Interessant, had je een lekkere Noorse wilde zalm gevangen of was het kweekzalm?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:27 schreef ZarB het volgende:
Beste Fokkers,
Na een lekkere cappuccino op bed (zelf bereid), een koddig knutsel van kind (zelf verstopt) en een bagel met zalm (zelf gevangen) togen wij met het gezin naar de Media Markt. Normaal bestellen we electronica meestal online dus ik ben niet zo op de hoogte van de marketingstrategieën van fysieke winkels, maar bij de MM moest ik toch wel een beetje huilen.
WANT ALLE MOEDERS HOUDEN VAN KOKEN EN HAREN FÖHNEN.
De jaren 50 belden.![]()
[ afbeelding ]
Gegroet.
Niks want daar kiezen ze zelf voor. Helaas te ongenoegen van bepaalde deugers die blijkbaar niet willen dat vrouwen zelf keuzes kunnen maken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |