SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
ik ben volgens mij altijd lief tegen mn medefokkersquote:Op zondag 11 mei 2025 08:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja mag wel gewoon lief zijn voor mij, ben ook een moeder
maar mogen wij haar niet ontmoetenquote:Op zondag 11 mei 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nooit. Ze zit zo min mogelijk achter haar laptop.
quote:Op zondag 11 mei 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik denk niet dat ze jullie wil ontmoeten.
Kloptquote:Op zondag 11 mei 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben volgens mij altijd lief tegen mn medefokkers
quote:Op zondag 11 mei 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik denk niet dat ze jullie wil ontmoeten.
Nee, gewoon de realiteit.quote:Op zondag 11 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je slechte dingen over ons verteld
Mijn aardbeien doen HELEMAAL NIKS.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 02:39 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Mijn eerste Moederdag zonder m'n eigen moeder.
Ik heb ze niet eens geplant. Ik kwam ze in februari tegen toen ik mijn tuin klaar aan het maken was en heb ze lekker laten staan.quote:Op zondag 11 mei 2025 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn aardbeien doen HELEMAAL NIKS.
Denk dat ze ook pas te laat geplant zijn. Heb er nog geen enkel beestje op gezien.
Bonusbeien.quote:Op zondag 11 mei 2025 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens geplant. Ik kwam ze in februari tegen toen ik mijn tuin klaar aan het maken was en heb ze lekker laten staan.
Ja, behoorlijk. Alsof wij stom zijn.quote:
Ik zag gister ook dat er een aantal ijskegel radijzen tussen het onkruid in het laatste lege deel zaten, dus die mogen voorlopig ook blijven.quote:
Mazzelpik.quote:Op zondag 11 mei 2025 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag gister ook dat er een aantal ijskegel radijzen tussen het onkruid in het laatste lege deel zaten, dus die mogen voorlopig ook blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |