Ja mag wel gewoon lief zijn voor mij, ben ook een moederquote:Op zondag 11 mei 2025 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx maar ik doe er niks aan
geen moeder meer om iets voor te doen
en een andere moeder die ik ken een bloemetje geven gaat wat ver![]()
Ohquote:Op zondag 11 mei 2025 02:39 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Mijn eerste Moederdag zonder m'n eigen moeder.
Je hebt geluk dat @Dr_Flash op reis is.quote:Op zondag 11 mei 2025 07:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteraard. Zeker omdat men hier altijd met open armen wordt ontvangen.
Zij kennen elkaar al hoorquote:
Ja? Vond jij dat spannend?quote:Op zondag 11 mei 2025 08:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zal, maar zomaar hier gaan posten is wel een stap hoor.
Oeh daar is m’n bitterbalquote:
Fles, de beschermer van het dorpquote:Op zondag 11 mei 2025 08:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat viel mee, maar Fles moest wel even wennen.
nee we hebben regen en bewolking dit weekend. Ik ga zo denk ik de was doen. Morgen ga ik naar Samui voor 1 nacht zodat ik dinsdag ochtend naar Bangkok kan vliegenquote:
Heb je al zin in Nederland? Heb je de fatbikes gemist?quote:Op zondag 11 mei 2025 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we hebben regen en bewolking dit weekend. Ik ga zo denk ik de was doen. Morgen ga ik naar Samui voor 1 nacht zodat ik dinsdag ochtend naar Bangkok kan vliegen
ja krijg nu wel een beetje zin maar vind 3 weken ook wel langquote:Op zondag 11 mei 2025 08:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al zin in Nederland? Heb je de fatbikes gemist?
Wij zitten het hele jaar hier en jij vindt drie weken al te lang.quote:Op zondag 11 mei 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja krijg nu wel een beetje zin maar vind 3 weken ook wel lang
quote:Op zondag 11 mei 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja krijg nu wel een beetje zin maar vind 3 weken ook wel lang
Ja oke. daar heb ik niet echt over nagedacht.quote:Op zondag 11 mei 2025 08:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij zitten het hele jaar hier en jij vindt drie weken al te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |