awwwwwquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:07 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)aan-in-den-haag.html
@:bitterbal stiekem al in nederland?
quote:Op zondag 11 mei 2025 00:45 schreef Moeraskat het volgende:
Fijne Moederdag. Behalve voor de Vlamingen onder ons.![]()
![]()
oh dat zal niet makkelijk zijn Shiiquote:Op zondag 11 mei 2025 02:39 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Mijn eerste Moederdag zonder m'n eigen moeder.
Klopt, ook al deden we niet altijd aan Moederdag, het is toch confronterend. M'n moeder verwachtte nooit iets speciaals, maar ze vond het al fijn als ik gewoon op bezoek kwam.quote:Op zondag 11 mei 2025 02:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zal niet makkelijk zijn Shii [ afbeelding ]
ga je iets doen vandaag voor afleiding?quote:Op zondag 11 mei 2025 02:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt, ook al deden we niet altijd aan Moederdag, het is toch confronterend. M'n moeder verwachtte nooit iets speciaals, maar ze vond het al fijn als ik gewoon op bezoek kwam.
Niet speciaal ter afleiding, het is niet zo dat ik er de hele dag over nadenk of heel veel waarde hecht aan Moederdag, maar het is toch een dag die voorbijkomt en dat je er bij stilstaat. Maar verder een stukje fietsen, genieten van het mooie weer en ik zie wel wat de dag brengt.quote:Op zondag 11 mei 2025 03:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je iets doen vandaag voor afleiding?
quote:Op zondag 11 mei 2025 02:39 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Kwam op de reling van het balkon zitten en zei dat.quote:
Ach gos, knuffelquote:Op zondag 11 mei 2025 02:39 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Hmmm. Denk je dat het vogeltje gelijk had?quote:Op zondag 11 mei 2025 06:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Kwam op de reling van het balkon zitten en zei dat.
Vervolgens terroriseerde hij mijn konijnen maar dat terzijde.
Uiteraard. Zeker omdat men hier altijd met open armen wordt ontvangen.quote:Op zondag 11 mei 2025 07:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm. Denk je dat het vogeltje gelijk had?
Nou Welkom danquote:Op zondag 11 mei 2025 07:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteraard. Zeker omdat men hier altijd met open armen wordt ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |