Deze vrouwquote:Op zondag 11 mei 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen zin om ook maar iets te doen met je zon
damnquote:Op zondag 11 mei 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
80km met 775 hoogtemeters.
genoeg voor deze zondag
Oehhhquote:Op zondag 11 mei 2025 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer dat ik er ben maar even een netje overheen doen. Wil ze wel graag zelf eten.
eerst even hersenloos Battle camp op netflix kijken, maar daarna moet ik wel nog even de tuin in.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damnnu lekker ontspannen?
[..]
Oehhhen ja slim!
Kom je die hier ook even vol maken?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst even hersenloos Battle camp op netflix kijken, maar daarna moet ik wel nog even de tuin in.
Even de groenbak vol maken
dat kan, mijn tuin heeft genoeg rotzooi om meerdere bakken te vullenquote:
Bedoelde meer met zooi uit de tuin hierquote:Op zondag 11 mei 2025 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, mijn tuin heeft genoeg rotzooi om meerdere bakken te vullen
oh ik zou dan moeite hebben om nog op te staan denk ikquote:Op zondag 11 mei 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst even hersenloos Battle camp op netflix kijken, maar daarna moet ik wel nog even de tuin in.
Even de groenbak vol maken
quote:Op zondag 11 mei 2025 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, mijn tuin heeft genoeg rotzooi om meerdere bakken te vullen
ik woon op een hoek, dus tuin loopt om het huis heen. dus vooral wat grote vaste planten.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik zou dan moeite hebben om nog op te staan denk iken lekker
wat voor tuin heb jij eigenlijk?
heb je boter en kruiden?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in brood met kruidenboter, maar geen zin in supermarkt. Dus maar even wat zelf knutselen
met bloemen?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon op een hoek, dus tuin loopt om het huis heen. dus vooral wat grote vaste planten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |