Had je eerst wel pigment?quote:Op zondag 11 mei 2025 13:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, dat vindt jij mooi weer.
[..]
Omdat dit voor sommigen al warm is en ze binnen een minuut al verbranden want hun huid heeft geen pigment meer.
Dan zit nog vervolgens nog steeds met natte kleding.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik je dan voorstellen aan waterdichte kleding?
Ik juist andersom.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik kan gewoon eigenlijk vet sjaggie worden als het zo wekenlang achter elkaar mooi zonnig weer is.
oh jee, ik hoorde gisteren bij het weerbericht: "ik zie voorlopig nog geen regen aankomen"quote:Op zondag 11 mei 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik kan gewoon eigenlijk vet sjaggie worden als het zo wekenlang achter elkaar mooi zonnig weer is.
Ooooh, danquote:Op zondag 11 mei 2025 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja bizar he? Maar ik heb weer een excuus om iets te fermenteren, dus ik vind het niet zo erg.
Had je m'n aardbeitjes gezien?
quote:
80km met 775 hoogtemeters.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, dan![]()
Nee! Laat zien!Ik denk dat ik zo ook aardbeitjes heb. Ik heb zondagspanning, ik weet oprecht niet waarom
dus zo mezelf naar buiten schoppen want dan komt het vast goed
Volgende keer dat ik er ben maar even een netje overheen doen. Wil ze wel graag zelf eten.quote:
Wat ga je uitkiezen?quote:Op zondag 11 mei 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Ben redelijk droog naar het restaurant gekomen
Oh johquote:Op zondag 11 mei 2025 13:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is vitiligo dus het trekt langzaam weg. Rechterarm bijvoorbeeld is het momenteel tot ongeveer mijn elleboog weg en begint het te vlekken. Linkerarm is tot aan de pols helemaal weg en de arm is nu vlekkerig, maar meer wit dan donkerder.
quote:Op zondag 11 mei 2025 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jee, ik hoorde gisteren bij het weerbericht: "ik zie voorlopig nog geen regen aankomen"
Nee dat niet. Ik was ook niet melkflessen wit en kon redelijk snel een kleurtje krijgen. Dus als ik zo gaandeweg de lente/zomer toch wat vaker in de zon ben gekomen dan is het verschil wel een stuk duidelijker.quote:
Dankje :pquote:Op zondag 11 mei 2025 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik was ook niet melkflessen wit en kon redelijk snel een kleurtje krijgen. Dus als ik zo gaandeweg de lente/zomer toch wat vaker in de zon ben gekomen dan is het verschil wel een stuk duidelijker.
Eet smakelijk trouwens
Maar je had geen bananen?quote:Op zondag 11 mei 2025 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, dus ze zijn niet lang houdbaar, en ik ga niet een hele schaal van die dingen zitten kanen. Dus wat niet in de pokébowl gaat vandaag gaat in de pekel.
Volgende week pluk ik denk ik de rest.
Hopen dat Keesje geen ruzie komt zoeken danquote:
Neuh inmiddels niet meer. Vroeger had ik er wat meer moeite mee wat betreft het uiterlijke aspect. Het is gelukkig ook niet dat ik meteen verbrand en de volgende dag de vellen erbij hangen. In mijn gezicht word ik vaak simpelweg wat roder en op mijn armen rood en op mijn armen is het vaak een beetje jeukerig als een soort zonne allergie. Maar tegen die tijd heb ik de schaduw alweer opgezocht.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje :p
Vind je het vervelend dat je dit hebt? Ik ken het eigenlijk alleen bij donkere mensen maar daar valt het natuurlijk ook meer op :p
Deze vrouwquote:Op zondag 11 mei 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen zin om ook maar iets te doen met je zon
damnquote:Op zondag 11 mei 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
80km met 775 hoogtemeters.
genoeg voor deze zondag
Oehhhquote:Op zondag 11 mei 2025 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer dat ik er ben maar even een netje overheen doen. Wil ze wel graag zelf eten.
eerst even hersenloos Battle camp op netflix kijken, maar daarna moet ik wel nog even de tuin in.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damnnu lekker ontspannen?
[..]
Oehhhen ja slim!
Kom je die hier ook even vol maken?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst even hersenloos Battle camp op netflix kijken, maar daarna moet ik wel nog even de tuin in.
Even de groenbak vol maken
dat kan, mijn tuin heeft genoeg rotzooi om meerdere bakken te vullenquote:
Bedoelde meer met zooi uit de tuin hierquote:Op zondag 11 mei 2025 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, mijn tuin heeft genoeg rotzooi om meerdere bakken te vullen
oh ik zou dan moeite hebben om nog op te staan denk ikquote:Op zondag 11 mei 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst even hersenloos Battle camp op netflix kijken, maar daarna moet ik wel nog even de tuin in.
Even de groenbak vol maken
quote:Op zondag 11 mei 2025 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, mijn tuin heeft genoeg rotzooi om meerdere bakken te vullen
ik woon op een hoek, dus tuin loopt om het huis heen. dus vooral wat grote vaste planten.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik zou dan moeite hebben om nog op te staan denk iken lekker
wat voor tuin heb jij eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |