heb je boter en kruiden?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in brood met kruidenboter, maar geen zin in supermarkt. Dus maar even wat zelf knutselen
met bloemen?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon op een hoek, dus tuin loopt om het huis heen. dus vooral wat grote vaste planten.
Volgens mij is het ook zo'n ding waarvan we eigenlijk niet goed weten waarom we dat doen?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Over begraven gesproken, ik zag laatst een filmpje dat voor optimale composteren van een lijk dat je het lijk niet 2 meter maar slechts 1 meter diep moet begraven. Dan wordt het lijk door aerobe bacteriën en wormen verwerkt ipv anaerobe. Dan zou het ook minder stinken.
Om John Green te quoten: "Tuberculose"quote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook zo'n ding waarvan we eigenlijk niet goed weten waarom we dat doen?
Ik zie altijd zoveel verschillende niet heel overtuigende redenen en uiteindelijk komt het neer op "we hebben het eigenlijk altijd zo gedaan"
Alles is tuberculose.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om John Green te quoten: "Tuberculose"
Antwoord op alles is helemaal niet 42 maar tubercculosequote:
Ja, snap ik. Wat wil je er meer van, behalve privacy?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met bloemen?![]()
ik ga misschien toch voor een andere sering @:kaneelstokjevanavond even een excelbestand maken, er is echt te veel keus. Soms zou het makkelijker zijn als je kan kiezen uit 2 ipv 20
Zon zware dag?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
mijzelf, onder de resten van een schip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terwijl ik bezig ben met deze plaatjes zie ik toevallig dat dit plaatje uit NL komt, uit ca 1175![]()
https://bestiary.ca/manuscripts/manugallery4519.htmDit vind ik nou echt heel leukquote:Description
A medical treatise. Includes herbals, a text on herbal medicine for women, and a text on medicinal uses of animals. Illustrated with colored drawings of plants and about 38 line drawings of animals, in black or dark brown ink with some reads, greens and blues.
The section containing most of the animal illustrations is from the, Liber medicinae ex animalibus by Sextus Placitus (folio 57r-78v). It is structured like a bestiary, except where the bestiary has a description and an allegorical interpretation of the animal, here there is a description on the use of the animal in medicine. Many of the usual bestiary animals are included, and the usual order of animals in the bestiary is more or less followed here.oke misschien dezeeeeeeee
Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 11 mei 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Oke nou eindelijk, mijn nieuwe tattoo gaat een gek medieval beestje worden. Ik zit nu helemaal in de goede hoek![]()
De hoek:Vind dit oprecht enorm gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terwijl ik bezig ben met deze plaatjes zie ik toevallig dat dit plaatje uit NL komt, uit ca 1175![]()
[ afbeelding ]
https://bestiary.ca/manuscripts/manugallery4519.htm
[..]
Dit vind ik nou echt heel leukoke misschien dezeeeeeeee
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 11 mei 2025 15:15 schreef Crack_ het volgende:
Oke nou eindelijk, mijn nieuwe tattoo gaat een gek medieval beestje worden. Ik zit nu helemaal in de goede hoek![]()
De hoek:YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terwijl ik bezig ben met deze plaatjes zie ik toevallig dat dit plaatje uit NL komt, uit ca 1175![]()
[ afbeelding ]
https://bestiary.ca/manuscripts/manugallery4519.htm
[..]
Dit vind ik nou echt heel leukoke misschien dezeeeeeeee
Schitterend zijn die dingen.🐙
Dat ie mooie bloemen heeft!!quote:Op zondag 11 mei 2025 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Wat wil je er meer van, behalve privacy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |