Door dat getril vallen haar schilderijen aan de muur dus boort ze steeds een nieuw gaatje als jij klaar bentquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom moet de onderbuuf ook altijd boren als ik ook geboord heb?
Is denk ik een soort afbakenen van je territorium.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Welterusten flesjequote:
Jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een lieveheersbeestje bij de luizen gezet. Hopelijk gaat dat helpen.
[..]
Die mieren melken de bladluizen gewoon.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Ok het duurde even maar ik wist zeker dat ik ergens beeldmateriaal had van warm nijn![]()
![]()
Voor de geinteresseerden @:TheStigsDutchCousin
Wat een schatjeSPOILER: lobi nijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Ok het duurde even maar ik wist zeker dat ik ergens beeldmateriaal had van warm nijn![]()
![]()
Voor de geinteresseerden @:TheStigsDutchCousin
Awww.SPOILER: lobi nijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Mis je niks aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
EN facebook is ook kapot nu. Nou ja maar beter ook misschien
ik had een buur waarvan ik dacht dat dat het was, maar dat was hun keukenmachine waarmee ze noten fijnmaalde tot pastaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
de zwakke idioten en degene die voorbereid zijn?quote:
Heb ook wel eens buren gehad waarbij ik me afvroeg wat ze aan het doen warenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had een buur waarvan ik dacht dat dat het was, maar dat was hun keukenmachine waarmee ze noten fijnmaalde tot pasta
Domme mensen en mensen die slim genoeg zijn om er misbruik van te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de zwakke idioten en degene die voorbereid zijn?
Sow.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de zwakke idioten en degene die voorbereid zijn?
i'm in my villain eraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
i'm in my villain eraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
i'm in my villain eraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
[..]
i'm in my villain eraScarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heb je die ja?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
There's things I haven't told you
I go out late at night
And if I was to tell you
You'd see my different side
je verwacht dat hij in stukjes binnenkomt?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
Eindelijk camera gekocht.
Nu even week of zo wachten tot hij helemaal hier is.
[ afbeelding ]
Die je hier laatst poste?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
Eindelijk camera gekocht.
Nu even week of zo wachten tot hij helemaal hier is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |