staat ook op mn to-do list voor boven mn pc schermen, 2 planken ophangen.. maarjaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Knap staaltje meetwerk van mijn mede klusser zodat de deur nog helemaal open kan.
Mijn tuin zit ook helemaal onder ineensquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n halve balkon zit onder de luis. En dan niet eens dezelfde soort.
Ja, ik las iets over dat het afgelopen weken ideale omstandigheden voor luizen warenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het dit jaar erger dan normaal? Bij m'n vriendin zitten ook een paar tuinplanten helemaal onder de luis.
enjoyquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga lekker m’n nieuwe boek over autopsie lezen
herkenbaar helaasquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
zelfs spek laat ik bederven
echt, ik kan beter portieverpakkingen hebben maar dan ben ik een fortuin extra kwijt![]()
Invriezen, liefjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
echt, ik kan beter portieverpakkingen hebben maar dan ben ik een fortuin extra kwijt![]()
Daarom invriezen. Of ja. Ik doe het voor het geld. Vind het anders zonde.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:34 schreef Nizno het volgende:
voor de voedselverspilling beter kleinere verpakking, maar dat die 1.50 kosten en de grotere verpakking 99 ct... tja
Maar ja, als je grootverpakkingen koopt en vervolgens het meerendeel weg moet gooien.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
dan vergeet ik hetquote:
Dat gaat nog wel even duren hoorde ik vandaag.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Tegen bladluizen moet het eigelijk weer eens goed gaan regenen
daarom gewoon normale verpakkingenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, als je grootverpakkingen koopt en vervolgens het meerendeel weg moet gooien.
Mussen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Tegen bladluizen moet het eigelijk weer eens goed gaan regenen
SPOILER: lobi nijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Is gewenningquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dan vergeet ik het
want dat moet dan ontdooien tenzij ik per plakje invries (dat zal je wel direct in de pan kunnen mikken gok ik)
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren hoorde ik vandaag.
zo maak ik wel mn tosti's alvast voor ik ze in de vriezer doe.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dan vergeet ik het
want dat moet dan ontdooien tenzij ik per plakje invries (dat zal je wel direct in de pan kunnen mikken gok ik)
Ik moet effe me portemonnee uit de wage hale...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff
Heerlijk gegeten, maar toen ik een HALF UUR naar een leeg bord had staan staren ben ik maar opgestaan en weggelopen. Vergeet het toetje maar en vergeet je fooi ook maar. Waardeloos. Erg ontevreden.
P*A*M*A*quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren hoorde ik vandaag.
Pikkediefquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff
Heerlijk gegeten, maar toen ik een HALF UUR naar een leeg bord had staan staren ben ik maar opgestaan en weggelopen. Vergeet het toetje maar en vergeet je fooi ook maar. Waardeloos. Erg ontevreden.
ja ze boeken het maar op de kamer hoor, de groeten ermee. Zo zonde. En zo onnodigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik moet effe me portemonnee uit de wage hale...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |