SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
girlsdinerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren restjesdag 1: pasta, gerookte zalm, tomaatjes en rucola in een kruidenkaassaus.
Vandaag restjesdag 2: zoete aardappel, bloemkool, paprika met zelfgemaakte knoflooksaus
Ik heb de jaloezie niet opgehangen, hier heb ik niets mee te makenquote:
hmm, ga wel eens kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
even gekeken maar kan idd ook geen lijstje voor je vinden op de disney site zelf @:mschol
https://www.filmvandaag.n(...)plus/volledig-aanbod
hier lijkt het wel up to date te zijn.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Lekker bananenijs @:essnhillsthanks voor de tip!
Ben je niet gewoon jaloers?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de jaloezie niet opgehangen, hier heb ik niets mee te maken
Ohw.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de jaloezie niet opgehangen, hier heb ik niets mee te maken
Dat altijd.quote:
Ik nietquote:
Ja, ik heb nu zo'n 20 minuten gekeken. Best boeiend inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Ik heb nu sinds gisteravond de helft gekeken van die docu maar tot nu toe vind ik het wel erg interessant. Je ziet wel veel bloed.
ik was wel in de buurt maar was bij mijn neefje voor zijn verjaardagquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Statistisch gezien heb je de grootste kans op @:loveislikeakiss
Is er wat gebeurd?
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Statistisch gezien heb je de grootste kans op @:loveislikeakiss
Is er wat gebeurd?
Dit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet
Die idioot die op een bootje van de Gondoletta was geklommen zeker?
dat is al oud nieuws manquote:
MK zei ook niet wanneerquote:
En toen was ie vacuüm gezogen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee niet dat nieuws.
Ik had het over die man die z’n pener in de mond van holle bolle Gijs gestopt heeft.
Ja Netflix is bijna altijd wel goed in zulke docus maken. Is ook 1 van de redenen dat ik abonnee blijf.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu zo'n 20 minuten gekeken. Best boeiend inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |