SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
girlsdinerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren restjesdag 1: pasta, gerookte zalm, tomaatjes en rucola in een kruidenkaassaus.
Vandaag restjesdag 2: zoete aardappel, bloemkool, paprika met zelfgemaakte knoflooksaus
Ik heb de jaloezie niet opgehangen, hier heb ik niets mee te makenquote:
hmm, ga wel eens kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
even gekeken maar kan idd ook geen lijstje voor je vinden op de disney site zelf @:mschol
https://www.filmvandaag.n(...)plus/volledig-aanbod
hier lijkt het wel up to date te zijn.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Lekker bananenijs @:essnhillsthanks voor de tip!
Ben je niet gewoon jaloers?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de jaloezie niet opgehangen, hier heb ik niets mee te maken
Ohw.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de jaloezie niet opgehangen, hier heb ik niets mee te maken
Dat altijd.quote:
Ik nietquote:
Ja, ik heb nu zo'n 20 minuten gekeken. Best boeiend inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Ik heb nu sinds gisteravond de helft gekeken van die docu maar tot nu toe vind ik het wel erg interessant. Je ziet wel veel bloed.
ik was wel in de buurt maar was bij mijn neefje voor zijn verjaardagquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Statistisch gezien heb je de grootste kans op @:loveislikeakiss
Is er wat gebeurd?
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Statistisch gezien heb je de grootste kans op @:loveislikeakiss
Is er wat gebeurd?
Dit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet
Die idioot die op een bootje van de Gondoletta was geklommen zeker?
dat is al oud nieuws manquote:
MK zei ook niet wanneerquote:
En toen was ie vacuüm gezogen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee niet dat nieuws.
Ik had het over die man die z’n pener in de mond van holle bolle Gijs gestopt heeft.
Ja Netflix is bijna altijd wel goed in zulke docus maken. Is ook 1 van de redenen dat ik abonnee blijf.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu zo'n 20 minuten gekeken. Best boeiend inderdaad
moet je wel een hele dikke hebben, ik kan holle bolle gijs makkelijk fistenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee niet dat nieuws.
Ik had het over die man die z’n pener in de mond van holle bolle Gijs gestopt heeft.
En toen is hij het park uit gegooid en mag ie nooit meer terugkomen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee niet dat nieuws.
Ieder zijn kink.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee niet dat nieuws.
zou hij nog wel dankjewel zeggen dan?quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou hij nog wel dankjewel zeggen dan?
Ja dat staat voor komende week niet echt op de planning zag ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het ook een keer regent.
papier hier krijgt dan wel een andere betekenis...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nee niet dat nieuws.
Ja of juist heel dun, als een papiertjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet je wel een hele dikke hebben, ik kan holle bolle gijs makkelijk fisten
mijn MI hierinquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja of juist heel dun, als een papiertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
mij
[..]
mijn MI hierinHopelijk een beetje een papieren werkelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Bij een zonnesteek is je lichaam te warm en te droog geworden. Je kunt dan deze klachten hebben:quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heb ik een zonnesteek? Kan dat? Ik heb hoofdpijn en niet een beetje ook *gaat in bedje liggen
Dat kan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heb ik een zonnesteek? Kan dat? Ik heb hoofdpijn en niet een beetje ook *gaat in bedje liggen
Kloptquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen is hij het park uit gegooid en mag ie nooit meer terugkomen?
Je mag niet met je mond vol pratenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als hij goed vol zit wel ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij een zonnesteek is je lichaam te warm en te droog geworden. Je kunt dan deze klachten hebben:
Je huid is heel warm.
Je zweet veel.
Je hebt hoofdpijn.
Je bent duizelig.
Je bent misselijk.
Je moet overgeven.
Je hebt kramp in je spieren.
Je hart klopt snel.
Je voelt je slap of uitgeput.
Je hebt het gevoel dat je gaat flauwvallen.
https://www.thuisarts.nl/(...)herken-ik-zonnesteek
Hmm, ik had dit vorige week ookquote:
Niet teveel met je snuit in de zon. Hoedje opzetten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik had dit vorige week ooktoen ook in bed gaan liggen in de hoop dat het minder zou worden, het werd meer
![]()
Toch maar wat beter opletten als het dat inderdaad zou zijn, want volgens mij kun je dat makkelijk voorkomen?
Wat kun je doen als iemand een zonnesteek heeft?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik had dit vorige week ooktoen ook in bed gaan liggen in de hoop dat het minder zou worden, het werd meer
![]()
Toch maar wat beter opletten als het dat inderdaad zou zijn, want volgens mij kun je dat makkelijk voorkomen?
Hoedje is een goede!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel met je snuit in de zon. Hoedje opzetten.
ik had ooit samen met mn konijn een zonnesteek en toen werden we onder een nat handdoekje gelegdquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat kun je doen als iemand een zonnesteek heeft?
Bij een zonnesteek kun je dit voor iemand doen:
Zorg dat de persoon naar een koelere plek gaat.
Zet de persoon onder een koele douche.
Laat de persoon zelf iets drinken, zoals water of limonade. Geen alcohol.
Laat de persoon iets eten met zout erin.
Laat de persoon rusten. Bijvoorbeeld door te zitten of liggen. Blijf erbij zitten.
Uh oh.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Zijn er met een nek flap.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoedje is een goede!
[..]
ik had ooit samen met mn konijn een zonnesteek en toen werden we onder een nat handdoekje gelegddat was echt heel cute
Hij is echt boeiend tot nu toe. Nu even naar het koffiemomentje en dan daarna verder kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Netflix is bijna altijd wel goed in zulke docus maken. Is ook 1 van de redenen dat ik abonnee blijf.
nederland op z'n bestquote:Op het laagste punt van Nederland, aan de rand van Rotterdam, moet een compleet nieuw dorp verrijzen
n. In de Zuidplaspolder, een vrijwel leeg gebied tussen Rotterdam en Gouda, moet een dorp met misschien wel dertigduizend woningen komen. Dat de polder bijna zeven meter onder zeeniveau ligt (het laagste punt van Nederland) en de bodem er daalt, is dan nog geen bezwaar
quote:
nou, het lijkt er na 20 jaar ruzieen niet echt op dat er nog gebouwd gaat worden uberhaupt..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan over een jaar of wat klagen dat de tuinen, straten en funderingen vol met water staan
oh dat is wel praktischquote:
ik heb twee natte polsbandjes gepaktquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Een koude natte theedoek in je nek leggen helpt ook
En met (de binnenkant van) je polsen onder de koude kraan
Zeker geruzie om de naam? Rotgoud, of Goudrot?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, het lijkt er na 20 jaar ruzieen niet echt op dat er nog gebouwd gaat worden uberhaupt..
Rot es ff gouw opquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker geruzie om de naam? Rotgoud, of Goudrot?
Het echte dieptepunt van Nederland is deze humor.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker geruzie om de naam? Rotgoud, of Goudrot?
Dit heb ik altijd als het warm is.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij een zonnesteek is je lichaam te warm en te droog geworden. Je kunt dan deze klachten hebben:
Je huid is heel warm.
Je zweet veel.
Je hebt hoofdpijn.
Je bent duizelig.
Je bent misselijk.
Je moet overgeven.
Je hebt kramp in je spieren.
Je hart klopt snel.
Je voelt je slap of uitgeput.
Je hebt het gevoel dat je gaat flauwvallen.
https://www.thuisarts.nl/(...)herken-ik-zonnesteek
daar zou ik wat aan doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd als het warm is.
Dan moet je jezelf beter koel houdenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd als het warm is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oké dr Nizno.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar zou ik wat aan doen als ik jou was
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik net niet genoeg garen van deze kleur heb
kun je nog bijhalen? Ja heb je nu niks aan natuurlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik net niet genoeg garen van deze kleur heb
Ja dat wel. Maar weet niet of ze nog een bolletje van het zelfde kleurenbad hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je nog bijhalen? Ja heb je nu niks aan natuurlijk
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar weet niet of ze nog een bolletje van het zelfde kleurenbad hebben.
En dan kan ik er een paar dagen niet aan werken
In het Engels noemen ze dat yarn chicken. Net wel net niet genoeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja, maar moet ik dan ff zin voor makenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel balenheb je iets anders waar je in de tussentijd aan kan werken oid?
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het Engels noemen ze dat yarn chicken. Net wel net niet genoeg.
Meestal red ik het wel. En net nu ik een kip aan het haken ben verlies ik met yarn chickenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het Engels noemen ze dat yarn chicken. Net wel net niet genoeg.
Meestal red ik het wel. En net nu ik een kip aan het haken ben verlies ik met yarn chickenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Knap staaltje meetwerk van mijn mede klusser zodat de deur nog helemaal open kan.
ZAL JE MISSEN!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
1% batterij
Nog drie kwartier voor ik thuis ben.
Vaarwel.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
1% batterij
Vaarwel.
Powerbankquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
1% batterij
Vaarwel.
Heb net ff T geZquote:
Neequote:
Ik heb venkel & kamilletheequote:
Is het dit jaar erger dan normaal? Bij m'n vriendin zitten ook een paar tuinplanten helemaal onder de luis.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n halve balkon zit onder de luis. En dan niet eens dezelfde soort.
dat had ik net ook...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
1% batterij
Vaarwel.
wat een luizenstreekquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n halve balkon zit onder de luis. En dan niet eens dezelfde soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |