quote:
Op zondag 11 mei 2025 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:[..]
Dus als er een enorm probleem is, wat niet wordt geregistreerd met cijfers.
Dan bestaat het niet?
Ah duidelijk, lijkt me zo makkelijk als je extreem linkse denkbeelden hebt.
Onveiliger gevoel, nasissen, intimideren, pestgedrag, enz. Allemaal dingen die niet geregistreerd worden tenzij het een aangifte oplevert.
Je hoeft het niet te bewijzen, ik bevestig het met je mee. Ben van '80, opgegroeid omgeving Rotterdam (eerst in R'dam, daarna in een dorp), en je hoeft mij niets uit te leggen of te bewijzen: Weet precies wat je bedoelt.
Het is heel makkelijk te zien/horen welk "sub cultuurtje" de dominante is: Luister/kijk naar NL'se (ja dus blanke) jongetjes en hoe ze praten en met dat berber-gedrag meedoen. De meelopers praten het "taaltje" van de dominante subcultuur, overduidelijk. Meelopers, zijn eigenlijk bang voor de groepsvormende dominantjes, door hun taaltje te praten hopen ze "ontzien" te worden. right?
Luister/kijk Dumpert of Opsporingverzocht.. en zie/hoor met eigen ogen/oren hoe ze
genieten van andermans ellende. Die schampere honende lachjes als iemand klappen krijgt e.d.
Dan hoor je zo'n cultuurverrijker: "muuuh die kerel is diddy man, hij is diddy"

ik KOTS op die lui, en hekel dit tot in de haarvaten..
Het is slecht voor de gezondheid om dat te kijken, maar ik doe het plichtmatig, omdat ik géén wegkijker wil zijn i.t.t. velen hier die alleen maar lullen maar niks bekijken <-- stel je voor, dat je ziet dat je ongelijk hebt

dàt kan natuurlijk niet!!
Ik, en velen met mij, weten exact wat jij bedoelt. Daar mag je in berusten.
Was het perfect in NL? Natuurlijk niet.. maar deze "subculturen" hebben al wat onze ouders hebben geprobeerd, TENIET gedaan.. we zijn terug bij af, het is gewoon dweilen met de kraan open, tegen een achtergrond van afbraak van alles dat onze ouders en daarvoor hebben gehoopt op te bouwen.
Al die moeite die is gedaan: woooshh and it's gone. En waarom in godsnaam?? Voor die paar bedrijven die mensen tekort kwamen? Tegen de vergrijzing?

sure
Ik ben nog liever een stuk armer, al moet ik 50 uur werken: Als dat kan zonder deze etterende, vertraag-factor, op ellende uitzijnde, om andermans leed lachende "subculturen" die alleen maar ons geld verbrassen en erop SPUGEN.. ja graag! gisteren please, verlos ons van deze bullshit.
Dat een feestje, festival, avondje stappen.. gewoon weer veilig kan zonder gesteek, verkrachtingen, vechtpartijen, en ge-Wollah.
Dan zal je zien, dat de nare invloed van deze culturen op onze jeugd stukken minder wordt. Ik weet 100% zeker dat dit zal helpen, dat kan maar op 1 manier bewezen worden: door het te DOEN!
[ Bericht 4% gewijzigd door Buikbrein op 13-05-2025 12:52:36 ]