SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee daarom ook maar 1 hapjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:51 schreef Preischotel het volgende:
[..]
Niet alles opeten hoor anders besta ik niet meer.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als je kloontje maakt kan je het best eerst gaan tellen en lepelen en daarna pas dts en uit het niets zeggen dat de sfeer hier zo giftig isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waarom is er maar 1 wc, hele rij nu
Hier koop ik mijn dure koffie niet voor
Uw ADH vitamine Worst
Shit dat heb ik niet gedaan met mijn kloon Crazymind.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:52 schreef hemarookworst het volgende:
Als je kloontje maakt kan je het best eerst gaan tellen en lepelen en daarna pas dts en uit het niets zeggen dat de sfeer hier zo giftig is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is wel weinig ja, dan maar ergens anders naar de wc ?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is er maar 1 wc, hele rij nu
Hier koop ik mijn dure koffie niet voor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Iemand heeft een Beagle meegenomen, vind ik altijd zo leuk om te zienUw ADH vitamine Worst
Ik laat zo een rij ontstaan wanneer ik de bruine beer loslaatquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel weinig ja, dan maar ergens anders naar de wc ?
Uw ADH vitamine Worst
Arme mensen die na jou moetenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik laat zo een rij ontstaan wanneer ik de bruine beer loslaat![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:52 schreef hemarookworst het volgende:
Als je kloontje maakt kan je het best eerst gaan tellen en lepelen en daarna pas dts en uit het niets zeggen dat de sfeer hier zo giftig is
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: