SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
https://songteksten.net/l(...)-kameraden-2004.htmlquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
https://defeijenoorder.nl(...)vbxfXe3PIhfSD5jndNWD
Of is dit promenadehumor?
Wat is dit voor uiterst wakkere onzinquote:Moet een sprint van Van Persie zijn
Onze Bosvelt heel wat mans
Geeft een bal om niet te missen
Bedoel je dat ie plots over zijn eigen poten struikelt, of heb je het over door Saudi-Arabië gefinancierde vliegtuigen?quote:
Zelfs in de wanstaltige 2004 versie van de Red&White Crowd (ook bekend van Feyenoord wordt kampioen hallelujah) zingen ze ‘plaatsje in de zon’quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://songteksten.net/l(...)-kameraden-2004.html
Maar ik vrees voor mij nu dat het oorspronkelijk toch plaatsje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door De_Pel op 10-05-2025 19:19:29 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:06 schreef De_Pel het volgende:
Feyenoord 021 heeft eindelijk een unieke kans om toe te treden tot de voetbalpiramide.
Maar verliest dus net met 4-1 van Cambuur, waartegen ze voor het algemeen kampioenschap moeten voor het ticket.Cambuur wil niet eens de piramide in lees ik, dus als ze winnen gaan die niet tegen Sparta spelen. Zou echt beschamend zijn als het nu weer niet luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wellicht is Cambuur omkoopbaar. 4 miljoen voor Mark Diemers bieden of zo.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Cambuur wil niet eens de piramide in lees ik, dus als ze winnen gaan die niet tegen Sparta spelen. Zou echt beschamend zijn als het nu weer niet lukt
Heb ik al een week ofzo, iedere keer dat je denkt dat de mobiele site niet kutter kan wordenquote:Op zondag 11 mei 2025 10:26 schreef Haringkop het volgende:
Elke drie berichten die je hier scrollt krijg je zo’n hoeren Philips pop-up. Is dit vanwege de wedstrijd of is fok mobiel echt compleet kut geworden.
Klopt wel zo’n beetjequote:Op zondag 11 mei 2025 10:26 schreef Haringkop het volgende:
Is dit vanwege de wedstrijd of is fok mobiel echt compleet kut geworden.
Ja, op de pc wel, maar ik fok 90% van de tijd mobiel en ben een net iets te grote digibeet om een ad blocker om m'n telefoon te kunnen installeren.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:36 schreef Document1 het volgende:
Jaren geleden add blocker aangezet puur door fok.
Brave browser. Die heeft een ingebouwde adblockerquote:Op zondag 11 mei 2025 10:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, op de pc wel, maar ik fok 90% van de tijd mobiel en ben een net iets te grote digibeet om een ad blocker om m'n telefoon te kunnen installeren.
Met Firefox moet een plugin installeren zelfs een digibeet lukken.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, op de pc wel, maar ik fok 90% van de tijd mobiel en ben een net iets te grote digibeet om een ad blocker om m'n telefoon te kunnen installeren.
quote:Op zondag 11 mei 2025 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brave browser. Die heeft een ingebouwde adblocker
Gebruikte altijd Firefox, maar dat vond ik nogal kut geworden de laatste jaren dus inmiddels al een hele tijd op Chrome. Vooral om makkelijk alles te syncen met de pc.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Met Firefox moet een plugin installeren zelfs een digibeet lukken.
Brave is verder bijna identiek aan Chrome volgens mij. Je moet alleen wel overal opnieuw inloggenquote:Op zondag 11 mei 2025 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Gebruikte altijd Firefox, maar dat vond ik nogal kut geworden de laatste jaren dus inmiddels al een hele tijd op Chrome. Vooral om makkelijk alles te syncen met de pc.
Zal eens kijken of ik kan omgaan met een verandering van browser.
iOS of Android? Check sowieso blokada.orgquote:Op zondag 11 mei 2025 10:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Android, maar zal daar eens kijken dan!quote:Op zondag 11 mei 2025 11:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
iOS of Android? Check sowieso blokada.org
Nee, kanaal 2.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:38 schreef Alpha0 het volgende:
Kan ik hem nog op een open Ziggo / ESPN kanaal bekijken of moet ik de kroeg in?
Dat mensen nog legaal kijken verbaasd mij eigenlijk welquote:Op zondag 11 mei 2025 11:38 schreef Alpha0 het volgende:
Kan ik hem nog op een open Ziggo / ESPN kanaal bekijken of moet ik de kroeg in?
Moet zij weten.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:52 schreef ashardalan het volgende:
Volgens Schelvis worden we 3e dit seizoen en wordt het vanmiddag 2-1
Voor zover ik weet, identificeert de heer Emile Schelvis als iemand van het mannelijke gender, maar ik wil niets assumeren...quote:
Ik gebruik Brave voor Fok! Heerlijkquote:Op zondag 11 mei 2025 10:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan dat op mobiel?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Brave doet hier geen auto-updates van topics...
Daar ging het over Hansquote:Op zondag 11 mei 2025 14:13 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welke klapmongool doet er nou mobiel FOK!en?
Beter dan die negermuziek van Noa..quote:Op zondag 11 mei 2025 14:23 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb een hekel aan dit soort atracties voor de wedstrijd....
het gaat niets eens om de muziek...quote:
Genoeg tijd om hem nog een dubbele beenbreuk toe te brengenquote:
In Minecraft, uiteraardquote:Op zondag 11 mei 2025 14:41 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Genoeg tijd om hem nog een dubbele beenbreuk toe te brengen
Lang is vervelend, maar ik heb eigenlijk het liefst die dubbele beenbreuk bij Luuk de Jong.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:41 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Genoeg tijd om hem nog een dubbele beenbreuk toe te brengen
Maar belangrijkste is dat wij winnen natuurlijk
Lang vindt dit niet erg, als PSV verliest wordt zijn club kampioen.quote:
Natuurlijk, dit had ik uiteraard begrepenquote:Op zondag 11 mei 2025 14:43 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
In spreekwoordelijke zin, wat anders natuurlijk.
Tja, ze hadden vorig jaar dan ook een legendarisch seizoen, wat ze door leken te trekken in het begin van dit seizoen... Snap het wel een beetjequote:Op zondag 11 mei 2025 14:45 schreef CR7 het volgende:
Belachelijk dat de Nederlandse analistengilde nog steeds zo hoog opgeeft bij dit PSV.
Nergens voor nodig, na bijna 25 jaar een seizoenskaart heeft m'n hart al genoeg te verduren gehad.quote:
Eensch, maar al sinds de oprichting heeft Feyenoord ongetwijfeld een innige band met de producenten van hartmedicatiequote:Op zondag 11 mei 2025 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, na bijna 25 jaar een seizoenskaart heeft m'n hart al genoeg te verduren gehad.
quote:
ik heb mijn eigen regelsquote:
Zou nog wel eens duur kunnen zijn ook, als ik zie hoe dit potje zich nu ontwikkelt.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:56 schreef CR7 het volgende:
Die Moussa is wel echt een lul. Die kon (zelfs) Ueda zo inpissen.
logische dat je nu wat defensiever gaat spelen en nog een goede counter wil gaan doenquote:
quote:
Dat is prima, maar dit waren een paar gevaarlijke situaties achter elkaar.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
logische dat je nu wat defensiever gaat spelen en nog een goede counter wil gaan doen
dat is waarom ik ook pleit voor meer buitenspelers.. lekker wisselen als ze het niet hebben.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:09 schreef ashardalan het volgende:
Hadj in de rust gewoon achterlaten in de kleedkamer
Soms is wisselen per definitie beter, ongeacht wat, of wie, er op de bank zit... Lijkt er op dat vandaag zo'n geval is, met Hadj. Die doet (nagenoeg) niets goedquote:Op zondag 11 mei 2025 15:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat is waarom ik ook pleit voor meer buitenspelers.. lekker wisselen als ze het niet hebben.
dit soort spelers maken 20 mislukte acties maar het gaat om die ene actie die wel luktquote:Op zondag 11 mei 2025 15:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Soms is wisselen per definitie beter, ongeacht wat, of wie, er op de bank zit... Lijkt er op dat vandaag zo'n geval is, met Hadj. Die doet (nagenoeg) niets goed
Tot dat door zijn balverlies psv scoortquote:Op zondag 11 mei 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit soort spelers maken 20 mislukte acties maar het gaat om die ene actie die wel lukt
zoals die op bal read
dus lekker laten staan
Zo slecht vind ik hem niet, alleen die niet-assist op Ueda was echt slecht. Verder vind ik hem toch wel steeds voor gevaar zorgen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:09 schreef ashardalan het volgende:
Hadj in de rust gewoon achterlaten in de kleedkamer
Daarmee kom je in het buitenland natuurlijk niet mee weg.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit soort spelers maken 20 mislukte acties maar het gaat om die ene actie die wel lukt
zoals die op bal read
dus lekker laten staan
we zitten niet in het buitenland clownquote:Op zondag 11 mei 2025 15:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daarmee kom je in het buitenland natuurlijk niet mee weg.
Eredivisie is wel zijn plafond verder geen schande.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we zitten niet in het buitenland clown
moussa heb je veel aan wanneer je veel aanvalt, dan kan hij uit stilstand een speler voorbij en iets forceren.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat sommige users aan het einde van het seizoen nog niet helemaal doorhebben hoe een speler als Moussa werkt is wel zorgwekkend.
Die winst statistiek met en zonder hem is bizar hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hwang heeft nog niks gedaan nee.
En vooral veelzeggendquote:Op zondag 11 mei 2025 15:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die winst statistiek met en zonder hem is bizar hoor
Niet de meest intelligente persoon op de Neerlandse velden, neequote:Op zondag 11 mei 2025 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
De Jong, die trok zelfs doellijntechnologie in twijfel.
quote:Op zondag 11 mei 2025 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:
De Jong, die trok zelfs doellijntechnologie in twijfel.
75 Miljoen...quote:Op zondag 11 mei 2025 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Duo Trauner-Hancko is wel weer ouderwets stabiel.
Als Al-Nassr slim is maken ze een package-deal.
als ze nog slimmer zijn nemen ze van Persie ook mee.....quote:Op zondag 11 mei 2025 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Duo Trauner-Hancko is wel weer ouderwets stabiel.
Als Al-Nassr slim is maken ze een package-deal.
Hij zei Feyenoord is prrrrrt zeg maar prrrrrt niet mijn club prrrrrt jeweettoch.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:38 schreef ashardalan het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk boos op die Lang?
Ah, gewoon een mongool dus... Checkquote:Op zondag 11 mei 2025 15:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij zei Feyenoord is prrrrrt zeg maar prrrrrt niet mijn club prrrrrt jeweettoch.
quote:Op zondag 11 mei 2025 15:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Vleermuisvretert heeft het weer eens niet.
Het is voetballend zo armoedig, Klaas.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
wat wordt dit allemaal slecht uitgespeeld zeg
ueda en moussa zijn daar beide het type niet voor, pax welquote:Op zondag 11 mei 2025 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er ligt iedere keer zoveel ruimte achterin bij PSV
en dan heb je Ueda die het keer op keer verkloot
Dat wordt geen 25mln op deze manier.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Milambo speelt trouwens ook echt dramatisch
"Als je zelf niet scoort doen hun dat wel"quote:Op zondag 11 mei 2025 15:44 schreef H.FR het volgende:
Wel typisch, je kunt 2x op 3-0 komen maar het staat 2-1
Nogal ja, maar die gozert staat gewoon buitenspel, maar genoeg offtopic.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ze hebben er lang genoeg over gedaan in de replay...
Is ook wel zo natuurlijk, maar het oogt allemaal erg paniekerig en dat is nou ook weer niet nodig.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV speelt volle vak risico en energie.
Niet zo gek dat we het even moeilijk hebben. Mag wel wat meer mee gedaan worden in balbezit.
De paar keer dat het wel gericht naar voren was deden ze er ook niets meequote:Op zondag 11 mei 2025 16:01 schreef snabbi het volgende:
dat blind naar voren trappen.. ik snap best dat je soms voor het uitverdedigen ver weg schiet.. maar het is me te vaak, hoe wil je zelf gaan counteren als je alles maar blind door trapt en hoe ga je ooit onder druk uit komen..
het voorkomt wel dat je alleen maar onder druk gezet wordtquote:Op zondag 11 mei 2025 16:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De paar keer dat het wel gericht naar voren was deden ze er ook niets mee
Klopt helemaal hoor.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
het voorkomt wel dat je alleen maar onder druk gezet wordt
2 minuten eerder en het stond nog 2-1.quote:
Misschien stelt hij terecht de vraag, zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat.. Hancko en de Pax ook al een tijdje stuk... Lijkt me dat vPersie dat toch ook ziet?
Veel te laat idd. Hij en Ueda hadden er al na 55 minuten uitgemoeten, letterlijk alles verkeerd gedaan.quote:
Je deur staat openquote:
Laat gaan die zuigert, zo sneu.quote:
Nee, volgens Makkelie zijn dat soort acties enkel te bestraffen in Feyenoord shirt...quote:Op zondag 11 mei 2025 16:11 schreef Keyos het volgende:
De manier van juichen van Lang lijkt mij overigens toch ook gewoon een voorbeeld van klassiek provocerend juichen -> geel?
Tja, beetje vreemd dat je psv helemaal zoek speelt in de eerste helft en de tweede helft nog onder KKD niveau zaktquote:Op zondag 11 mei 2025 16:13 schreef Ali_boo het volgende:
Triest dat je alleen maar aan het tegenhouden bent
Die handsbal in de eerste helft had ook geel moeten zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:11 schreef Keyos het volgende:
De manier van juichen van Lang lijkt mij overigens toch ook gewoon een voorbeeld van klassiek provocerend juichen -> geel?
Bal in de ploeg houden zijn ze verleerdquote:Op zondag 11 mei 2025 16:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, beetje vreemd dat je psv helemaal zoek speelt in de eerste helft en de tweede helft nog onder KKD niveau zakt
Yep, dus dan was die eraf geweest. Sowieso wel echt een bizar matige wedstrijd van Makkelie.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:14 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Die handsbal in de eerste helft had ook geel moeten zijn.
Nee joh, borst.quote:
Steekt zn hand vooruit toch?quote:
Nu je het zegt, maar lijkt terug te trekken ipv vooruit te steken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |