Maakt dat de genocide van Israel erger, beter of gelijk?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als Hamas de kans zou hebben gehad zou elke Israëli dood zijn, niet dat geneuk in de marge van Israël.
1. Je beantwoord de vraag nietquote:Op maandag 12 mei 2025 16:23 schreef bianconeri het volgende:
[
[..]
Ik wist niet dat de geallieerden elke Duitser probeerden te doden?
Schijnbaar lees jij Russische geschiedenisboeken ofzo gezien de valsheid van historie die je nu aanhaalt.
Je spreekt jezelf weer gigantisch tegen. Wartaal. En verder kan je natuurlijk ook de handvesten van Hamas en Hezbollah lezen. Pure genocidale teksten. 7 oktober gaf daar uitvoering aan. Genocide dus.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht.....
''Mijn'' definitie is hoe het officieel op verschillende websites benoemd wordt.
Daarnaast zei ik dat het NIET AFHANKELIJK is van hoeveel doden er vallen of van hoe lang het duurt.
Als iemand een atoombom dropt op Gaza dan is het klaar in 1 minuut. Dan is het natuurlijk wel genocide.
Alleen als je stelselmatig bezig bent met het uitmoorden van alles en iedereen in een land dan is dat ook genocide volgens de definitie.
[..]
Jouw onderbuik zegt blijkbaar dat het geen genocide is. Geen flauw idee waarom je dat wilt denken, maar ok.
Zoals ik al meermaals gezegd heb: Er is een stelselmatige handeling vanuit Israel om alles en iedereen in Gaza uit te moorden. Waarvan de meest duidelijk het onthouden van voedsel en water is. Dat is overduidelijk een intentie om alles en iedereen te raken in Gaza.
[..]
Ik wist niet dat de geallieerden elke Duitser probeerden te doden?
Schijnbaar lees jij Russische geschiedenisboeken ofzo gezien de valsheid van historie die je nu aanhaalt.
Ik spreek mijzelf nergens tegen?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:45 schreef Homey het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf weer gigantisch tegen. Wartaal. En verder kan je natuurlijk ook de handvesten van Hamas en Hezbollah lezen. Pure genocidale teksten. 7 oktober gaf daar uitvoering aan. Genocide dus.
Als dat het doel zou zijn dan is dat binnen 24 uur geregeld. Beetje omslachtig om daar al meer dan 1,5 jaar over te doen of niet?quote:
Dat iets 1,5 jaar speelt maakt het niet per definitie systematisch.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:17 schreef bianconeri het volgende:
Uitleggen is niet nodig voor dingen die overduidelijk zijn.
Systematisch: Het is al 1,5 jaar lang dagelijks.
Intentie: O.a. uit het onthouden van voedsel en water> Wat overduidelijk is gericht op ALLE mensen daar, en mss weet je het nog niet: Maar zonder ga je dood.
Zoals ik meermaals aangeef zijn er genoeg factoren die op verschillende manieren te gebruiken zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:49 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Dat iets 1,5 jaar speelt maakt het niet per definitie systematisch.
En de intentie is niet het onthouden van voedsel, water en medicijnen. De intentie is Hamas dwingen de gijzelaars vrij te laten. Daar zetten ze het onthouden van voedsel, water en medicijnen als middel voor in. Kan je van alles van vinden, maar het heeft niet als doel de Palestijnse bevolking uit te roeien.
Nee, dit gaat over de genocide van Palestina. Opletten!quote:Op maandag 12 mei 2025 17:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik spreek mijzelf nergens tegen?
En waar hebben we het over het handvest? Nergens.
Dit gaat over de genocide van Israël. Niet hoe en wat Hamas zou willen.
Precies.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:32 schreef Homey het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over de genocide van Palestina. Opletten!
Genocide verliest kracht door al die gekken die het ontkennenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 07:46 schreef Bofjijff het volgende:
Sommige woorden verliezen echt hun waarde. Genocide is daar wel 1 van
Wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 03:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wou dat Israël wat meer haast maakte, zodat dit gejank iedere dag over “Palestijnen” eindelijk eens een keer wat minder word.
Dat ze ff gas moeten geven en Hamas moeten vernietigen. Daarna kunnen de oorlogshandelingen worden gestaakt en daarmee het gezeik van de genosiduh roepers.quote:
En het gebied weer mooi herontwikkelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat ze ff gas moeten geven en Hamas moeten vernietigen. Daarna kunnen de oorlogshandelingen worden gestaakt en daarmee het gezeik van de genosiduh roepers.
Exact. Genocide begaan door Palestijnen op Israeliërs.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies.
Pro-genocide groep haalt er onzin bij.
[..]
Genocide verliest kracht door al die gekken die het ontkennen
Omdat die genocide er wel is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:26 schreef Cuendillar het volgende:
Maar er is helemaal geen genocide gaande in Gaza. Waarom zou je dan de term willen gebruiken? Als gemeente nota bene, wat mijns inziens überhaupt niets toevoegt aan wat dan ook?
Raar bericht, dit.
Een Groenlinks bolwerk, wil net als een NSDAP bolwerk, zijn institutionele anti-semitisme etaleren waardoor ze zich moreel verheven kunnen voelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:26 schreef Cuendillar het volgende:
Maar er is helemaal geen genocide gaande in Gaza. Waarom zou je dan de term willen gebruiken? Als gemeente nota bene, wat mijns inziens überhaupt niets toevoegt aan wat dan ook?
Raar bericht, dit.
Goed plan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:03 schreef capricia het volgende:
[..]
En het gebied weer mooi herontwikkelen.
Het uithongeren van een bevolkingsgroep heeft niet zoveel met Hamas te maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat ze ff gas moeten geven en Hamas moeten vernietigen. Daarna kunnen de oorlogshandelingen worden gestaakt en daarmee het gezeik van de genosiduh roepers.
Als er volle borden met vis, groente en linzen worden opgediend is er geen sprake van een hongersnood. Daarnaast staat het de de democratisch verkozen beleidsbepalers (en dit betreft dus wel Hamas) vrij om wat van de door hun achterover geslagen voedselhulp te verleden onder de rest van de bevolking.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het uithongeren van een bevolkingsgroep heeft niet zoveel met Hamas te maken.
Ondertussen de hamas-leden:quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het uithongeren van een bevolkingsgroep heeft niet zoveel met Hamas te maken.
Stel ik zeg ja, dan wel nee. Wat doet dat af aan deze genocide?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:29 schreef Homey het volgende:
[..]
Exact. Genocide begaan door Palestijnen op Israeliërs.
Ontken jij de genocide op de Armenen? Toetsvraag.
Omdat het feitelijk gezien een genocide is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:26 schreef Cuendillar het volgende:
Raar bericht, dit.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is toch walgelijk dat dit soort oproepen tot het uitmoorden van een hele bevolking gewoon op FOK! mogen blijven staan. En mods er zelfs in mee gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:03 schreef capricia het volgende:
[..]
En het gebied weer mooi herontwikkelen.
Tja, het oppakken van zulke terroristen en adepten zijn mensenrechtenschendingen en oorlogsmisdaden volgens sommigen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:14 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ondertussen de hamas-leden:
[ afbeelding ]
Jouw Israël-haat maakt dit forum inderdaad niet mooier. En verder zou ik stoppen met die valse aantijgingen, wat geen van de twee users die jij hier quote nemen die positie in die je hen nu in de voeten schuift.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Het is toch walgelijk dat dit soort oproepen tot het uitmoorden van een hele bevolking gewoon op FOK! mogen blijven staan. En mods er zelfs in mee gaan.
FOK! is echt het afvoerputje aan het worden.
Ga je toch lekker weg, Palestijnse kontjes kussen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Het is toch walgelijk dat dit soort oproepen tot het uitmoorden van een hele bevolking gewoon op FOK! mogen blijven staan. En mods er zelfs in mee gaan.
Bewijs het maar eens, nep-nieuws verspreider.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk gezien een genocide is.
Ook al wil de racistische anti-moslim groep en de pro-genocide groep dat blijven ontkennen.
Ik begrijp dat jouw stelling nu is dat iedereen in Gaza lid is van de terroristische organisatie Hamas?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies.
Pro-genocide groep haalt er onzin bij.
[..]
Genocide verliest kracht door al die gekken die het ontkennen
Hij verraadt zichzelf inderdaad wel. Ik zeg dat Israël gas moet geven en Hamas moet gaan vernietigen en hij quote dit als een "oproep tot het vernietigen van een hele bevolking".quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jouw stelling nu is dat iedereen in Gaza lid is van de terroristische organisatie Hamas?
Argumentum ad auctoritatem.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:07 schreef Chadi het volgende:
Heb je het kliekje van zion weer. Bassie voorop. Amnesty zegt dat het genocide is dan is het genocide. Dan kan die terroristische bende uit de knesset beweren van niet Smotrich voorop maar het is genocide.
Hoe vaak moeten de bewijzen voor genocide nou nog besproken worden?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bewijs het maar eens, nep-nieuws verspreider.
Nee?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jouw stelling nu is dat iedereen in Gaza lid is van de terroristische organisatie Hamas?
Je zegt dat Israel gas moet gaan geven en er vol op in moet gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij verraadt zichzelf inderdaad wel. Ik zeg dat Israël gas moet geven en Hamas moet gaan vernietigen en hij quote dit als een "oproep tot het vernietigen van een hele bevolking".
Elke Palestijn is dus een Hamas-lid volgens hem. Nogal een extreme mening, hij lijkt wel een rabiate zionist.
Ze verwachten dat je het voor elke kloon opnieuw moet gaan uitleggen, anders is het niet waar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten de bewijzen voor genocide nou nog besproken worden?
Blijkbaar een miljoen keer voor de pro-genocide groep.
[..]
Nee?
[..]
Je zegt dat Israel gas moet gaan geven en er vol op in moet gaan.
Heeft niets met Hamas te maken, want alles wat Israel doet is absoluut niet gericht op Hamas.
Als je een obvious en zeer goed gedocumenteerde genocide ontkent (wat jij nu min of meer doet), is jouw blik op wat wel of niet een genocide is zeer vertroebeld. Ook ontken jij de genocide met als daders de Palestijnen op 7 oktober.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Stel ik zeg ja, dan wel nee. Wat doet dat af aan deze genocide?
Jullie pro-genocide mensen halen er constant andere genocides en conflicten erbij, maar dat is totaal niet relevant voor deze genocide.
Dat er meer erge dingen gebeuren maakt een ander afgrijselijke situatie niet beter of slechter.
I bet you are.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:15 schreef Chadi het volgende:
Ik ben trots op mijn gemeente dat ze dit besluit hebben aangenomen en voortaan de feiten benoemen zoals ze zijn en spreken van genocide.
Amnesty bepaalt dat niet en Amnesty heeft nota bene zelf ook toegegeven dat het eigenlijk helemaal geen genocide is, maar wel volgens hun normen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:07 schreef Chadi het volgende:
Heb je het kliekje van zion weer. Bassie voorop. Amnesty zegt dat het genocide is dan is het genocide. Dan kan die terroristische bende uit de knesset beweren van niet ( Smotrich voorop ) maar het is genocide.
Jij verzint dat wat Israël doet niet gericht is op Hamas. Als jouw argument is gebaseerd op een verdraaiing van de feiten, dan is het niet echt geldig, is het wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:11 schreef bianconeri het volgende:
Nee?
[..]
Je zegt dat Israel gas moet gaan geven en er vol op in moet gaan.
Heeft niets met Hamas te maken, want alles wat Israel doet is absoluut niet gericht op Hamas.
De term genocide wordt m.i. (net als concentratiekamp) gebruikt om Joden opzettelijk te kwetsen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
De term genocide is voor mij wel echt z'n kracht aan het verliezen door deze idioterie. Van echt afschuwelijke onbeschrijfbaar zwarte gebeurtenissen als de Holocaust, de Armeense genocide en in mindere mate de rotzooi in Joegoslavië naar Gaza. Een plek waar het aantal inwoners is toegenomen sinds de start van de oorlog, jawel.
Het enige wat ik kan zeggen tegen lui die die term om zeep helpen is gefeliciteerd met je eigen ego voor de slachtoffers van echte genocides plaatsen. Jullie hebben het echt goed voor elkaar.
Welnee, genocides blijven genocides. Dit is er gewoon geen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
De term genocide is voor mij wel echt z'n kracht aan het verliezen door deze idioterie. Van echt afschuwelijke onbeschrijfbaar zwarte gebeurtenissen als de Holocaust, de Armeense genocide en in mindere mate de rotzooi in Joegoslavië naar Gaza. Een plek waar het aantal inwoners is toegenomen sinds de start van de oorlog, jawel.
Het enige wat ik kan zeggen tegen lui die die term om zeep helpen is gefeliciteerd met je eigen ego voor de slachtoffers van echte genocides plaatsen. Jullie hebben het echt goed voor elkaar.
Virtue signaling. Maar ook gewoon Jodenhaat. Dat speelt heel duidelijk mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:34 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou je in de Utrechtse gemeenteraad over Gaza praten, genocide of niet?
Zo vermoeiend allemaal, die symboolpolitiek.
Als een term te pas en te onpas wordt gebruikt, verliest deze z'n kracht. Mensen willen de betekenis ervan veranderen naar wat er wel past, en dat werkt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:38 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Welnee, genocides blijven genocides. Dit is er gewoon geen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |