Ik ga niet opnieuw deze discussie aan, dit is al 100 keer gedaan, en we komen er toch nooit uit. Net zoals de Israeli's en de Palestijnen er ook nooit uit zullen komen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men protesteerde pas tegen hamas. En daarnaast willen men een normaal leven. Dat is een natuurlijk idee. Israel viel echt burgers aan. Zeker met zo'n verleden verwacht je meer. Gelukkig is dat ook zo.
Prima. Dan zijn we het hier gewoon niet over eens.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ga niet opnieuw deze discussie aan, dit is al 100 keer gedaan, en we komen er toch nooit uit. Net zoals de Israeli's en de Palestijnen er ook nooit uit zullen komen.
Truste ouwe.
Jij bent veel ouder......trouwens....:)quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ga niet opnieuw deze discussie aan, dit is al 100 keer gedaan, en we komen er toch nooit uit. Net zoals de Israeli's en de Palestijnen er ook nooit uit zullen komen.
Truste ouwe.
Wat?quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik weet dat dat niet zo is. Je kan beter Joden daar die gront inpikken beschuldigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |