"liever (te) dik in de kist, dan een feestje gemist"quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks mis met 240 kilo wegen en leven als een Bourgondiėr
Slechte deal.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou ik had dinsdag verlof en ik streep dat denk ik gewoon even tegen elkaar weg.
Dan is dat ook weer opgelost.
Toen zat ik op 235 dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds die meet in Utrecht heb je dan aardig doorgegeten.
Elke dag is een feestje. Je moet alleen zelf de slingers ophangen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
"liever (te) dik in de kist, dan een feestje gemist"
Je zag wel helemaal achterin verstopt met je harem. Dus dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen zat ik op 235 dus dat valt wel mee.
Ik probeerde zo ver mogelijk weg te zitten van iedereen zodat ik minder op viel. En de harem is nodig zodat ik minder dik lijk. Want dan zitten er 5 vrouwen omheen om dat te verbergenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zag wel helemaal achterin verstopt met je harem. Dus dat zou goed kunnen.
Dat zeker, maar in een behoorlijk warme sportschool ga je daardoor ook iets minder tot het gaatje.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben met warmte en zonnig weer juist veel meer gemotiveerd dan met druilerig kutweer.
Hebben ze geen airco bij jou in de sportschoolquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker, maar in een behoorlijk warme sportschool ga je daardoor ook iets minder tot het gaatje.
Ik heb m'n twijfels. Al is de kans wel aanwezig dat het er zonder airco afgelopen zomer onbegaanbaar heet was geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze geen airco bij jou in de sportschool
Lamme tak.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hing als een luiaard een uur aan een tak?
Is dat lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar misschien ook maar eens halen vandaag.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker een jalapeno stokbrood en een maisdesem brood gehaald voor de lunch. Smullen
Ook nog even een rozenfrisdrank en een gember frisdrank van Fentimans, omdat in de bonus.
De rozenfrisdrank is lekker fris en luchtig. Lekker op zo'n zonnige dag. De gember is wat meer aanwezig, vrij prominente smaak.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar misschien ook maar eens halen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |