Ik heb hem nu opstaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh ja er staat sinds vandaag weer een misdaaddocu op Netflix
Hebben jullie die al gezien @:ama en @:Cherrylips.
Ik ga hem denk ik morgen kijken..
oh, nee dat heb ik ook, en op mn derde scherm staat whatsapp/discord/email open (die zijn niet zo drukquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]Nee op het ene scherm heb ik KSC, op het andere Youtube!
ik ben met 3 schermen gewoon een vreemde eend hierquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb maar 1 scherm. Ik hoor er zo als gebruikelijk niet bij...
Lose.quote:
Net ook al met know en nowquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lose.
Anders voelt het voor jou wanneer je wint als je los bent.
Lijkt me niet de bedoeling
Ja, bijzonder wel.quote:
jawel hoor, ik heb ook maar 1quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik alleen maar m'n foon schermpjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
er zijn vast mensen die intresse hebben in dit bed:Krijg ik haar d'r bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |