"Wilde het vooraf niet als excuus gebruiken, maar heb er wel veel last van"quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Wanneer krijgen we het bericht dat Arensman ziek is geworden na de slopende Trentino?
Maar dat zou hij juist opgelost hebben..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:52 schreef Kloit het volgende:
Arensman was vorig jaar ook rotslecht op dag twee. Past wat dat betreft wel in het patroon van zijn eerste weekend-coma.
Wel prima tijdrijders die voor hem startenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Inderdaad vreemd dat Ayuso wel voordeel kan halen uit voorgangers zo.
Valpartijquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom werd Ayuso gisteren ge'achd?
Heeft hij daar expliciet iets over gezegd? Uit wat ik gelezen heb begreep ik dat hij vorig jaar vooral geen plezier meer in de sport had, en is hij vooral daarmee aan de slag gegaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat zou hij juist opgelost hebben..
Gesprekken gevoerd met ene Tom D. dan weet je wel dat het niet opgelost is.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:59 schreef Kloit het volgende:
[..]
Heeft hij daar expliciet iets over gezegd? Uit wat ik gelezen heb begreep ik dat hij vorig jaar vooral geen plezier meer in de sport had, en is hij vooral daarmee aan de slag gegaan.
Dit gaat toch over deze Tirana?quote:Als je weg wilt uit Tirana
Pak eens voor de gein de boot
Er is leven er is leven na de dood
Dat noemde hij ook ja, maar ging ook over voeding en hoe hij daarmee omgaat richting een grote ronde, dat had hij nu aangepast.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:59 schreef Kloit het volgende:
[..]
Heeft hij daar expliciet iets over gezegd? Uit wat ik gelezen heb begreep ik dat hij vorig jaar vooral geen plezier meer in de sport had, en is hij vooral daarmee aan de slag gegaan.
tarrel gaat de tijdrit winnenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ayuso verliest een seconde per seconde
Gps beflikkert ons keer op keer, uitzetten die handelquote:
GLONASS in Albanie denkquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Gps beflikkert ons keer op keer, uitzetten die handel
Voor de Giro wel goed als UAE met hun 123 kandidaten achter ligt zodat ze kunnen aanvallen en RB de renners oprooktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |