Overal beetje kip halen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vanavond slechts een broodje kip kerrie wegens te grote lunch.
En die lunch bestond uit een bak rijst, kip en salade met daarbij nog wat krokante kippenboutjes.
Een kipdag dus.
En nu een kop thee.
Nog niet geprobeerd maar ze zijn nu bij mijn supermarkt 1,79 dus kan ik zeker daarvoor doen!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:53 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn favoriete diepvries pizza.
Dr. Oetker Casa di Mama Pizza Salame extra piccante
Die is zeker lekker.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekkerste supermarkt gebak met thee
[ link | afbeelding ]
Avondeten was nasi.
Dat is niet duur.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd maar ze zijn nu bij mijn supermarkt 1,79 dus kan ik zeker daarvoor doen!
Handjevol gepelde garnalen is tegenwoordig ook gillend duur.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:31 schreef golfer het volgende:
Nu een met de handgemaakte garnalen kroket uit België van onze vishandel.
Wel duur, 5,50 per stuk.Maar heel erg goed gevuld en heel lekker.
Nu ook kreukelfriet bij AHquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:09 schreef Blues het volgende:
Late night- we hadden zin in friethoes- snack![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Gezellig!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:10 schreef Karzai het volgende:
Wij zitten nog aan de late night borrel
[ afbeelding ]
Wij vierden mijn moeders 70e verjaardag met de familie, in een hoeve in durbuy België, we gaan vanmiddag weer terugquote:Op zondag 11 mei 2025 07:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dit weekend? Ziet er goed uit allemaal!
Opgezocht, goed vlees. Wou dat ik wat wist over de Portugese keuken toen ik daar was, alhoewel toen ik daar was was t behoorlijk toeristisch qua eten. Kan mij herinneren dat ik veel meloen met ham had en rijst.quote:Op zondag 11 mei 2025 01:13 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag een heerlijk broodje Secretos de Porco Preto op een foodmarket gegeten, als toetje een pastel de nata
Nu weer thuis, maar wat is het eten toch heerlijk in Portugal![]()
Leuk zeg, met de hele fam. Zal vast heel gezellig zijn geweest in dat grote huisquote:Op zondag 11 mei 2025 07:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wij vierden mijn moeders 70e verjaardag met de familie, in een hoeve in durbuy België, we gaan vanmiddag weer terug
Was gezellig, lekker gegeten en gedronken, gister wezen kayakken op de rivier en we hebben prachtig weerquote:Op zondag 11 mei 2025 07:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Opgezocht, goed vlees. Wou dat ik wat wist over de Portugese keuken toen ik daar was, alhoewel toen ik daar was was t behoorlijk toeristisch qua eten. Kan mij herinneren dat ik veel meloen met ham had en rijst.
1x een grove groentesoep en zo'n pastel, dat was t meest lokaal.
[..]
Leuk zeg, met de hele fam. Zal vast heel gezellig zijn geweest in dat grote huis
Ik was met een zooi locals, en gistermiddag mazzel met een leuke en goeie foodmarketquote:Op zondag 11 mei 2025 07:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Opgezocht, goed vlees. Wou dat ik wat wist over de Portugese keuken toen ik daar was, alhoewel toen ik daar was was t behoorlijk toeristisch qua eten. Kan mij herinneren dat ik veel meloen met ham had en rijst.
1x een grove groentesoep en zo'n pastel, dat was t meest lokaal.
[..]
Leuk zeg, met de hele fam. Zal vast heel gezellig zijn geweest in dat grote huis
Dat is nou jammer. Maar jullie hadden genoeg lekkers zag ik.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:53 schreef Karzai het volgende:
Mijn nichtje was ook jarig trouwens, dus dat hebben wij net ook nog gevierd met appeltaart en slagroom.
Helaas was de tijd tekort om een frietkot te bezoeken
Eerste doet me denken aan Loetje, en 2e aan Bramquote:Op zondag 11 mei 2025 20:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gisteren biefstuk met ui,champignons en wit brood.
Vandaag loaded fries pulled chicken saté.
[ link | afbeelding ]
Ik kan er zo gaan werken 😉quote:Op maandag 12 mei 2025 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eerste doet me denken aan Loetje, en 2e aan Bram
OT; koffie en een Oreo koekje (peanut butter).
Lunch wordt avocado toast met gekookt ei (2x).
Mmmmmquote:Op maandag 12 mei 2025 14:09 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit PG groentenloempia's met ei en daarbij een beetje komkommersalade met een vinaigrette.
Ziet er goed uit!quote:
Enjoy! En succes met de verbouwingquote:Op maandag 12 mei 2025 18:40 schreef SoS87 het volgende:
Bami en foe yon hai, allebei k&k, even geen keuken, morgen gaat de muur er uit, dus de kastjes en het aanrecht heb ik er alvast uitgehaald.
'Handel', is dat hetzelfde als 'toelie'?quote:Op maandag 12 mei 2025 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Hier een Hollandse pasta. Met gehakt en pot tomatensaus met 'handel'
Nee gewoon zooi, geraspte kaas, scheut olijfolie en dat soort gebeurenquote:Op maandag 12 mei 2025 18:54 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
'Handel', is dat hetzelfde als 'toelie'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |