Ik mis de goth-chickquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Hoog inclusiviteitsgehalte zoals Peter van de Vorst graag ziet...
Nog niet, de eerste aflevering was gelijktijdig op RTL en Videoland.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:56 schreef Dazalbest1 het volgende:
Videoland heeft geen aflevering vooruit toch?
Voorgaande edities kon je toch wel een aflevering/een week vooruit kijken?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:40 schreef freaky40 het volgende:
Nee, de aflevering komt altijd al op de dag van uitzending al live op Videoland. Voor de goede orde houden ze dan altijd de zaterdag aan maar normaal gesproken kun je dan al gelijk dezelfde avond kijken na uitzending.
Als het alleen op Videoland is, hoe kan je dan vooruit kijken als er elders niets van uitgezonden wordt?quote:
Zo het er nu uitziet is deze serie is ook geheel op RTL4 te zien.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het alleen op Videoland is, hoe kan je dan vooruit kijken als er elders niets van uitgezonden wordt?
Zeker, dat staat ook niet ter discussie.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo het er nu uitziet is deze serie is ook geheel op RTL4 te zien.
Dit was indd mijn puntquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, dat staat ook niet ter discussie.
Maar als er dit keer via Videoland niets vooruit te bekijken valt, dan kan dit topic wel dicht.
Even afwachten nog…
De 1e aflevering was gisteren inderdaad gelijktijdig op RTL4 en Videoland.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:42 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dit was indd mijn punt
Als er geen uitzendingen vooruit op Videoland staan valt er niks te spoileren en lijkt me 1 topic voldoende...
Videoland loopt nu dus eigenlijk een dag achter op RTL.....
Alleen aflevering van gister staat er op....
Vreemd ik dacht ook dat (voorheen) Videoland altijd voorliep op TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |