Vooral dat je met weemoed terugdenkt aan pedobear.quote:
Zegt genoeg over deze TS.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vooral dat je met weemoed terugdenkt aan pedobear.
Da's niet okee, hee.
Ja, dodencel.quote:
En dan nóg de meme niet postenquote:
Pedobear heeft inmiddels schaamhaar en tieten dus pedobear is niet interessant meerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:06 schreef Grotetijd het volgende:
We leven in 2025Pedobear was 15 jaar geleden een ding. Nu is't echt niet meer oke
Dingen veranderen/verdwijnen.
Maar zijn ze ook groot? Of beter nog, supermegagigagroot?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Pedobear heeft inmiddels schaamhaar en tieten dus pedobear is niet interessant meer![]()
Dat is niet aan mij, pedobear moet uit zichzelf tevoorschijn komen. Zo ging het eerst ook altijd.quote:
Waarom zou dat niet meer oke zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:06 schreef Grotetijd het volgende:
We leven in 2025Pedobear was 15 jaar geleden een ding. Nu is't echt niet meer oke
Dingen veranderen/verdwijnen.
Dat varieert van AA tot G.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook groot? Of beter nog, supermegagigagroot?
Dat doet-ie niet, zoals gezegd: hij zit in Ecuador in de bak.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij, pedobear moet uit zichzelf tevoorschijn komen. Zo ging het eerst ook altijd.
Je bent in de war met Joran.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat doet-ie niet, zoals gezegd: hij zit in Ecuador in de bak.
Marthijnquote:
G niet groot genoeg vindenquote:
Nou, kom dan zelf eens met een letter onder de Z ....quote:
Y dan maar, echter word ik niet vrolijk van dergelijke restricties.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, kom dan zelf eens met een letter onder de Z ....
Niet alleen vroeger (zie dit topic)quote:
Dat zou ik zo niet durven stellen. Ik denk dat ze dat dondersgoed beseffen.quote:maar wisten vaak niet echt wat sexuele pijn bij minderjarigen nu irl is?
Onwetend dus ook vaak
Waarheid ligt vaak ergens in het midden?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:42 schreef r_one het volgende:
Dat zou ik zo niet durven stellen. Ik denk dat ze dat dondersgoed beseffen.
Ja ik kan er niks aan doen dat er maar 26 letters in ons alfabet zitten (over restricties gesproken). En met Y heb je een steekwagentje nodig johquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Y dan maar, echter word ik niet vrolijk van dergelijke restricties.
De waarheid is dat je sommige veel dingen op het grote boze internet soms met een behoorlijke korrel zout moet nemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:43 schreef marretak het volgende:
[..]
Waarheid ligt vaak ergens in het midden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Als ik dit bestaan eenmaal ontstijg zal ik een vrouw maken met een cup zo groot als hemellichamen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen dat er maar 26 letters in ons alfabet zitten (over restricties gesproken). En met Y heb je een steekwagentje nodig joh![]()
#viesmadquote:
Dat verdient niet dequote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik dit bestaan eenmaal ontstijg zal ik een vrouw maken met een cup zo groot als hemellichamen.
Maar wel de stokachterdedeurhoer seal of approvalquote:
Open er een eigen topic over, zou ik zeggen. Pedobear wordt hier een beetje verdrietig van....quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar wel de stokachterdedeurhoer seal of approval
De Duitsers hebben gelijk over de maritieme grenzen in de Eems.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Open er een eigen topic over, zou ik zeggen. Pedobear wordt hier een beetje verdrietig van....
Ik ben geen pedofiel hoor. Heb een hekel aan kinderen.quote:
Vandaar natuurlijk de struggles met je vriendin.quote:Op maandag 12 mei 2025 07:39 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik ben geen pedofiel hoor. Heb een hekel aan kinderen.
Dat is geen kind meer hoor, alleen mentaal. Maar dat zijn de meeste vrouwen, en mannen soms ook trouwens.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vandaar natuurlijk de struggles met je vriendin.
16 is ook niet volwassen te noemen.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is geen kind meer hoor, alleen mentaal. Maar dat zijn de meeste vrouwen, en mannen soms ook trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |