abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2025 @ 09:03:12 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217882813

[ Bericht 100% gewijzigd door Nizno op 08-06-2025 18:43:22 (reactie op verwijderd bericht) ]
pi_217887266
Ik vond het juist een heel slimme move van Joost. Door nu mee te gaan op een verrader, is het voor de anderen totaal onlogisch dat hij er zelf één is. Op een gegeven moment gaan de getrouwen nadenken over wie er op wie heeft gestemd en de al ontmantelde verraders heeft proberen te beschermen, en dat geldt voor hem dan dus niet. Hoop dat Kim ook nog even uit de wind blijft. Ik vind het een heel leuk seizoen tot nu toe!
pi_217887271

[ Bericht 100% gewijzigd door Nizno op 08-06-2025 18:35:43 (niet op de man spelen) ]
pi_217887388
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 17:44 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik vond het juist een heel slimme move van Joost. Door nu mee te gaan op een verrader, is het voor de anderen totaal onlogisch dat hij er zelf één is. Op een gegeven moment gaan de getrouwen nadenken over wie er op wie heeft gestemd en de al ontmantelde verraders heeft proberen te beschermen, en dat geldt voor hem dan dus niet. Hoop dat Kim ook nog even uit de wind blijft. Ik vind het een heel leuk seizoen tot nu toe!
Maar in het voorstukje van volgende week zie je dat ze Kim helemaal op de korrel hebben nu, dus ik vrees met grote vrezen voor Kim en dan kan het snel gedaan zijn met alle Verraders. Zo'n zelfde scenario had je vorig seizoen ook waarin 1 Verrader ook overbleef die ze totaal niet verwachten, die rol heeft Joost nu die speelde iedereen weg om hem heen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217887630
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Maar in het voorstukje van volgende week zie je dat ze Kim helemaal op de korrel hebben nu, dus ik vrees met grote vrezen voor Kim en dan kan het snel gedaan zijn met alle Verraders. Zo'n zelfde scenario had je vorig seizoen ook waarin 1 Verrader ook overbleef die ze totaal niet verwachten, die rol heeft Joost nu die speelde iedereen weg om hem heen.
waarom altijd vergelijken met vorige jaren ?

dit is het concept, je blijft met 1 of meer verraders over, of met geen verraders, dat is het spel.

dus beetje onzin om dit weer te gaan vergelijken met de spelers van vorig jaar, of het jaar ervoor of wat dan ook.
pi_217887651
Ik zie gewoon een patroon. Dat mag ik toch wel zien, of mag dat ook al weer niet?
Allemaal cabaretteketet!
pi_217887697
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 18:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie gewoon een patroon. Dat mag ik toch wel zien, of mag dat ook al weer niet?
Dat is het spel.

het is niet anders mogelijk dan met het overblijven van 1, 2 of geen verraders :D
pi_217887723
Er kunnen gezien het eerste seizoen gewoon 3 Verraders over blijven hoor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217887987
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 19:02 schreef freaky40 het volgende:
Er kunnen gezien het eerste seizoen gewoon 3 Verraders over blijven hoor.
pfff, dat is dan ook nog een mogelijkheid,

Maar het is toch het hele programma? Je begint met een stel, er worden mensen verbannen en vermoord en uiteindelijk kun je zilver winnen.

Waarom dan elke keer vergelijken met andere jaren, of met andere landen of wat dan ook.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 8 juni 2025 @ 19:36:07 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217888081
Ik denk dat de meningen nu wel verkondigd zijn.
Hoeft niet nog tig keer herhaalt te worden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_217888675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Slechtste aflevering tot nu, ondanks de verbetering in spellen, die iets meer toevoegen aan het thema De Verraders, zo ook vanavond weer. Maar weer gaat het de fout in doordat De Verraders nu zichzelf onder de bus gaan gooien. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk weer de fout in! Die JoSylvia kneus heeft echt niets van begrepen, en elke keer gaat het tot nu toe fout, seizoen na seizoen dat De Verraders denken slim te zijn door op 1 van hun zelf te gaan! Hoe. Dom. Kun. Je. Zijn! Nu weet ik dus al dat Kim de volgende gaat zijn. Hopelijk verleiden ze nog een getrouwen om Verrader te worden want anders komt het echt niet goed meer en krijgen we hetzelfde scenario als vorig seizoen dat nu iemand als JoSylvio overblijft die iedereen vertrouwde en dan weer al die verbaasde koppen krijgt aan het einde....Zo wil ik geen Verraders meer kijken volgend seizoen!
Kim hoeft nu even niks te vrezen. Nu er een vrouw uit is zullen ze de mannelijke verrader willen vinden.
pi_217888694
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 18:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ah, dat is wel jammer. Maar heeft Kim wel een beetje aan zichzelf te danken, het masker begon barsten te vertonen. Haar reactie op het ontmaskeren van een verrader was niet goed.
pi_217888717
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:34 schreef Dazalbest1 het volgende:
Begin ook wel te denken dat het een beetje gestuurd is door de makers..... ze zullen gedacht hebben dat zo lang geen verrader eruit, niet leuk zou zijn voor de kijkers......

Iets anders kan ik niet bedenken want deze move van Jos sloeg nergens op en was niet nodig...
Dan waren ze een ronde verder gekomen en was er volgende ronde alsnog een vrouwelijke verrader uitgegaan. Als je in dit stadium van het spel zo weinig mensen hebt die jou vertrouwen ga je het toch niet winnen.
pi_217893263
We gaan gewoon weer hetzelfde te zien krijgen als in alle voorgaande edities: degene de nu tot verrader wordt verleid zal zijn twee collega-verraders er zo snel mogelijk uitwerken. Eerst Kim, ja, die zie ik al sneuvelen in de volgende ronde tafel (al wordt het een nek-aan-nekrace met Dimeo). Vervolgens zal de verleide verrader heel tactisch gaan proberen er ook Joost uit te kukelen.

Om nog even in gaan op mensen die aangeven dat je deze editie niet moet vergelijken met voorgaande edities: ik ben van mening dat je dit wel kunt/moet doen. De mens is en blijft een kuddedier en reageert telkens weer op dezelfde wijze. Net als dat ik al eerder had aangekaart dat je er net slim aan doet om die mensen te vermoorden die overduidelijk niet de ballen hebben om verrader te zijn. Toch vermoorden de verraders telkens weer de heel slimme - en onterecht in hun ogen dus gevaarlijke - mensen. Deze hardnekkige denkwijze valt er maar niet uit te stampen.
pi_217897792
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Slechtste aflevering tot nu, ondanks de verbetering in spellen, die iets meer toevoegen aan het thema De Verraders, zo ook vanavond weer. Maar weer gaat het de fout in doordat De Verraders nu zichzelf onder de bus gaan gooien. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk weer de fout in! Die JoSylvia kneus heeft echt niets van begrepen, en elke keer gaat het tot nu toe fout, seizoen na seizoen dat De Verraders denken slim te zijn door op 1 van hun zelf te gaan! Hoe. Dom. Kun. Je. Zijn! Nu weet ik dus al dat Kim de volgende gaat zijn. Hopelijk verleiden ze nog een getrouwen om Verrader te worden want anders komt het echt niet goed meer en krijgen we hetzelfde scenario als vorig seizoen dat nu iemand als JoSylvio overblijft die iedereen vertrouwde en dan weer al die verbaasde koppen krijgt aan het einde....Zo wil ik geen Verraders meer kijken volgend seizoen!
Josylvio speelt het naar mijn idee juist heel erg goed. Niemand verdenkt hem. Als het zo doorgaat, is de kans groot dat hij als enige verrader overblijft en dus wint. En als ze slim zijn, verleiden ze iemand die al enigszins wordt verdacht en die er dus als volgende verrader uit gestemd kan worden. Dan is de weg voor hem vrij, omdat ze Kim ook al verdenken en het dus een kwestie van tijd is tot zij er ook uit wordt gestemd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 12:59 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..] En diegene die ze verrader maken is dan waarschijnlijk meteen de winnaar van het programma, getuige de vorige keren. Dat maakt het dus nog frustrerender. Als kijker wil je dat de beste wint, niet degene die alles meezat.
Dat ligt er toch volledig aan wie ze verrader maken. Als ze nu iemand verrader maken die al enorm wordt verdacht, zoals een Dimeo, dan is de kans wel vrij klein dat zo iemand er met de winst vandoor gaat :).
pi_217907844
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:10 schreef Saliethee het volgende:

[..]
Josylvio speelt het naar mijn idee juist heel erg goed. Niemand verdenkt hem. Als het zo doorgaat, is de kans groot dat hij als enige verrader overblijft en dus wint. En als ze slim zijn, verleiden ze iemand die al enigszins wordt verdacht en die er dus als volgende verrader uit gestemd kan worden. Dan is de weg voor hem vrij, omdat ze Kim ook al verdenken en het dus een kwestie van tijd is tot zij er ook uit wordt gestemd.
[..]
Dat ligt er toch volledig aan wie ze verrader maken. Als ze nu iemand verrader maken die al enorm wordt verdacht, zoals een Dimeo, dan is de kans wel vrij klein dat zo iemand er met de winst vandoor gaat :).
Dan kan je toch net zo goed niemand verleiden.
pi_217908805
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 06:10 schreef viceversa het volgende:

[..]
Dan kan je toch net zo goed niemand verleiden.
Hoezo niet? Iedereen gaat er vanuit (zeggen ze steeds) dat er sowieso ook een man tussen de verraders moet zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')