Ook in de US versie zat hetquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iets vergelijkbaars als het drankje zat ook in het laatste seizoen van de uk versie.
Volgens mij niet, ik dacht dat hij eerlijk moest zijn. Maar hij bespeelt Christiaan waarschijnlijk zo dat ie gaat denken dat Julia liegt zodra zij benoemt dat hij een verrader is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
In hoeverre mag Joost eigenlijk nog liegen tegen Julia?
Dat kan dan slechts een seizoenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:37 schreef TokkieFamilie het volgende:
Men zou voortaan kunnen besluiten dat verraders niet meer de naam van een collega-verrader mogen opschrijven aan de ronde tafel. Dit besluit mag alleen bekend worden gemaakt bij de verraders zelf en niet bij de getrouwen want dan zouden zij te snel achterdochtig worden (te zeer letten op wie welke naam opschrijft).
Arme Churandy. Voor het eerst nam hij actief aan de ronde tafel en meteen daarop werd hij eruit gekukeld. Zo zie je maar weer dat alleen als je geen mening hebt, je kunt overleven.
Wordt lachen trouwens als uitgerekend Dimeo deze editie gaat winnen.
Grote kans jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik dacht dat hij eerlijk moest zijn. Maar hij bespeelt Christiaan waarschijnlijk zo dat ie gaat denken dat Julia liegt zodra zij benoemt dat hij een verrader is.
Want Christiaan is te dom om zelf te denken.
Maar hij heeft meer mensen nodig dan alleen Christiaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik dacht dat hij eerlijk moest zijn. Maar hij bespeelt Christiaan waarschijnlijk zo dat ie gaat denken dat Julia liegt zodra zij benoemt dat hij een verrader is.
Want Christiaan is te dom om zelf te denken.
Dimeo gaat niet op een verrader stemmen, dan heb je Julia en Estelle nog over. Dan hebben ze een dolk nodig om een meerderheid te halen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:26 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Maar hij heeft meer mensen nodig dan alleen Christiaan.
Misschien is de Verraders dan gewoon niet het programma voor jou? 😅 Je vindt een programma over verraad alleen leuk als er géén verraad binnen het Verraders-team is. Maar wat nou als het niet anders is omdat je een verrader hebt die het spel niet goed speelt waardoor het een gevaar is voor alle verraders? Ik zie je ook de hele tijd negatief doen over Josylvio, terwijl hij juist het spel van verrader goed speelt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:51 schreef freaky40 het volgende:
De Verraders is alleen leuk als ze alle drie de finish halen, anders ben ik al snel voor de getrouwen als ze zichzelf onder de bus gaan gooien. Ik was er al snel klaar mee dit seizoen dus ben geswitched.
Josilvio kan het er nog op gooien dat Julia een verraadster is, die hem 'als getrouwe' voor de bus wil gooien.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:29 schreef Dazalbest1 het volgende:
Erg duidelijk dat het programma hier heeft ingegrepen.ergens wel jammer en duidelijk dat ze iets moeten veranderen zodat deze overduidelijke sturing niet meer nodig is maar zal wel lastig zijn zonder het format volledig te verknallen.
Op dezelfde manier verder lijkt me ook niet verstandig.
Ik zie ook wel kans dat Joost nu ook Julia gaat bespelen net als bij Christiaan. Ik snap ook niet het idee hierachter. Julia weet het straks en zal Estelle en Christiaan het vertellen, dus zijn de verraders nu toch kansloos? Of is er geheimhouding?
Of komt er nog een door het programma gestuurde twist.....
Snap er niks meer van...
Lijkt het inderdaad op. Daarom zaten er in 1 kistje ook 2 zilverstaven. Oorspronkelijk zaten er wellicht in 3 kistjes 1 staaf en was 1 kistje leeg.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het waarheidsserum ook een beetje gekunsteld overkomen om de getrouwen nog een kans te geven... al zie ik het ook nog wel gebeuren dat Christiaan Julia gewoon niet geloofd
Precies dit iddquote:Op zondag 29 juni 2025 10:30 schreef freaky40 het volgende:
De Verraders moeten juist een eenheid vormen tot de laatste ronde en zou er geen verraad binnen de Verraders mogen zijn. Dat is alleen maar leuk omdat je dan als teamverband opereert. Ook leuker om te zien, laat die Getrouwen maar zweten. Ik vind het nog steeds een leuk format, maar ik mag er toch wel kritisch over zijn. Ik moet zeggen dat ze flink wat stappen hebben gemaakt door wat plottwists toe voegen aan dit seizoen, maar ze moeten hierin niet doorschieten waardoor je het format van de productie uit kunt manipuleren want dan slaat het weer de andere kant uit.
Hij ziet er ook uit als een semi-criminele gluiperd. En die onnozele Bauer rent er maar achteraan.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Josilvio heeft medeverraders voor de bus gegooid toen het nog niet nodig was. Dan speel je niet goed of sterk, maar vals en egoïstisch.
Wie is de Mol heeft ‘m jaren terug ook gehad en volgens mij vaker, in wat variaties.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:16 schreef freaky40 het volgende:
Die Christiaan is gewoon een bruikbaar Schaap gebleken. Ik wil dat gezicht wel eens zien als de reveal gaat zijn. Die blufpoker Missie was bijna 1 op 1 gekopieerd uit De Bondgenoten trouwens. Daar was het ooit een cyclus finale opdracht en komt in andere varianten ook nog wel eens voorbij.
quote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Dat zou ik niet weten, dat kijk ik al jaren niet meer.
Ze hadden bij Julia moeten blijven. Ze had dan waarschijnlijk Joost of Chris het drankje gegeven met een beetje pech Estelle die iedereen zou kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:54 schreef Montagui het volgende:
2 twists die de verraders niet hebben zien aankomen.
Het drankje mag doorgegeven worden en er mag niemand vermoord worden.
Echt, je maakt je als programmamaker ronduit belachelijk.
Als josilvio dit nog kan redden? In mijn ogen was hij al de ultieme verrader, maar dan is hij echt van eenzame klasse.
En er zijn opties, soort van. Aangeven dat Julia als 'verrader' hem voor de bus wil gooien. Of een deal sluiten met Julia voor de finale.
Maar ik acht de kans dat hij de 'ultieme' finale speelt eigenlijk nihil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |