SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik weet ook wat ik een perfecte match vindTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dacht dat je het nooit zou zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet ook wat ik een perfecte match vind![]()
![]()
Zo wat was dit een lange werkdag. Zo maar richting huis en vanavond lekker niksen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hard getafelvoetbald ja?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
Zo wat was dit een lange werkdag. Zo maar richting huis en vanavond lekker niksen![]()
Waren maar met 3 voetballers, dus moest een deel vd potjes in mijn eentjequote:
Oef, zwaarquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waren maar met 3 voetballers, dus moest een deel vd potjes in mijn eentje![]()
Hard werken dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waren maar met 3 voetballers, dus moest een deel vd potjes in mijn eentje
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ach germ tochquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waren maar met 3 voetballers, dus moest een deel vd potjes in mijn eentje
Aai over de bol (die op de nek zit )Smile, it's free therapy.![]()
Ja paar keer boos geworden. Weer mezelf opgepept. En zelfs 2x in mijn eentje gewonnen
Trots op jequote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ja paar keer boos geworden. Weer mezelf opgepept. En zelfs 2x in mijn eentje gewonnen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: